Пазарът на реклама тръгна нагоре, бележи ръст на приходите

Пазарът на реклама тръгна нагоре, бележи ръст на приходите

Приходите от реклама в световен мащаб не само преодоляха регистрирания миналата година сериозен спад, а и дръпнаха нагоре с 12.5% през първото тримесечие на 2010 г., пише MediaWeek.

Данните от последното проучване на Nielsen (Nielsen’s Global AdView Pulse) сочат, че рекламните приходи са се увеличили, достигайки 110 млрд. долара.

След 18 последователни тежки месеца за бизнеса с реклама, критичната граница най-сетне е преодоляна и вече сме на територията на съживяване и ръст в тази област, коментира  Мишел Страцера, заместник управителен директор на Nielsen Global AdView.

Определено е налице подобряване на климата в този сектор, във всички региони по света е регистрирано увеличаване на бюджета за реклама, отчита още проучването

Зимните Олимпийски игри във Ванкувър и Световното първенство по футбол в Южна Африка са едни от най-големите катализатори, допринесли за нарастването на рекламните приходи.

По данни на Nielsen, Франция е европейската държава с най-голямо покачване на рекламните приходи – 11%. След нея се нарежда Великобритания с 8%.

Рекламните приходи в САЩ, най-големият пазар на реклама в света, са се повишили с 4% в сравнение със същия период през 2009 г.

Все още най-предпочитан канал за рекламиране в глобален план са телевизиите. При тях е отбелязан ръст на приходите с 16%. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ