„Файнейшъл таймс” отказа да пусне реклама срещу Shell
Английският всекидневник „Файнейшъл таймс” отказа да публикува печатна реклама, която критикува петролния гигант Shell.
Рекламата е поръчана от организацията за защита на човешките права „Амнести интернешънъл", предаде BrandRepublic. Тя остро критикува дейността на Shell в Нигерия, чрез твърдението „Докато Shell празнува 9.8 млрд. долара печалби, хората от нигерската делта пият замърсена вода.” Илюстрацията на рекламата изобразява чаша шампанско, която съдържа петрол.
От „Амнести интернешънъл” публично изразиха огромното си огорчение от факта, че рекламата им, която „удря здраво”, няма да бъде публикувана във „Файнейшъл таймс”. Те отбелязаха, че не са имали такъв проблем с други издания.
От „Файнейшъл таймс” аргументират отказа си с това, че рекламата може да доведе до правни спорове и съдебна отговорност.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.