„Файнейшъл таймс” отказа да пусне реклама срещу Shell

„Файнейшъл таймс” отказа да пусне реклама срещу Shell

Английският всекидневник „Файнейшъл таймс” отказа да публикува печатна реклама, която критикува петролния гигант Shell.

Рекламата е поръчана от организацията за защита на човешките права „Амнести интернешънъл", предаде BrandRepublic. Тя остро критикува дейността на Shell в Нигерия, чрез твърдението „Докато Shell празнува 9.8 млрд. долара печалби, хората от нигерската делта пият замърсена вода.”  Илюстрацията на рекламата изобразява чаша шампанско, която съдържа петрол.

От „Амнести интернешънъл” публично изразиха огромното си огорчение от факта, че рекламата им, която „удря здраво”, няма да бъде публикувана във „Файнейшъл таймс”. Те отбелязаха, че не са имали такъв проблем с други издания.

От „Файнейшъл таймс” аргументират отказа си с това, че рекламата може да доведе до правни спорове и съдебна отговорност.  

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 8 до 14 септември
Финансовата платформа Robinhood на Влад Тенев влиза в индекса S&P 500
Chevron търси диверсифициран подход към инвестициите в рафинерии
Митниците продават на търг 87 килограма златни и сребърни бижута, кюлчета и монети, задържани на ГКПП "Капитан Андреево"
Политическа криза във Франция: Правителството на Байру падна след загубен вот на доверие
Изминалият месец август е бил третият най-топъл в историята
Петролът поскъпва след решението на ОПЕК+ за умерено увеличение на добива и опасенията за доставките от Русия
На днешната дата, 9 септември. Световен ден на красотата