Бизнес БРОЙ /// Мениджър 08/24

Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 1 / 4

Кой е най-ценният бизнес урок, на който опитът ви научи?

Попитахме доказали се бизнес лидери с голям опит

Снимки:

Личен архив

Кой е най-ценният бизнес урок, на който опитът ви научи?

Кой е най-ценният бизнес урок, на който опитът ви научи?

Попитахме доказали се бизнес лидери с голям опит

Кой е най-ценният бизнес урок, на който опитът ви научи?
Снимка: Shutterstock
quotes

Антония Събева, главен изпълнителен директор, „Мениджмънт Файненшъл Груп“ АД / MFG

„Най-ценният урок, който научих за времето си в бизнеса, е, че няма невъзможни неща. Има казуси, за които наистина е трудно да се намерят решения, но няма истински невъзможни такива.“

Здравко Николов, изпълнителен директор на Equinix в България

„Най-важни са клиентите, за които работиш, и колегите ти, с които се бориш за тях. Ако клиентите са технологични, изискващи, можещи да си позволят качествени услуги – бизнесът ти е технологичен и проспериращ. Ако колегите ти виждат смисъла от това да полагат усилия за такива клиенти – те се стараят и отношенията помежду им са добри.“

Константин Занков, председател на фондация Travel Mind United: 

„Успехът идва, когато се осмелиш да превърнеш мисията и страстта си в професия, никога да не спираш да учиш и да се адаптираш“.

Милен Райков, съдружник „Данъци и право“, „EY България“

„Най-ценният урок, на който ме научи опитът, е да не мисля само за днес, а да инвестирам в утре. Ако искаш да си лидер на пазара, трябва да гледаш напред във времето, да знаеш какви промени предстоят, какви умения ще са нужни след години и да водиш екипа си натам.“

Поля Миланова, дизайнер и собственик на моден салон Mon Amour

„Най-ценното, което научих за 33 години в бизнеса, е, че ключът към дълготрайния успех е любовта. Когато вършиш работата си със същата отдаденост, с която си започнал – тя се предава на хората. Клиентите стават най-добрата ти реклама, а за теб е важно да им отдадеш най-висок професионализъм, искреност и качество.“