Бизнес БРОЙ /// Мениджър 08/24
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 1 / 4
Кой е най-ценният бизнес урок, на който опитът ви научи?
Попитахме доказали се бизнес лидери с голям опит
Кой е най-ценният бизнес урок, на който опитът ви научи?
Попитахме доказали се бизнес лидери с голям опит
Списание МЕНИДЖЪР ви предлага 4 безплатни статии
Остават ви още
3
статии за безплатно четене.
Влезте в акаунта си, за да можете да четете всички статии на списание МЕНИДЖЪР онлайн.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
Или продължете към безплатното съдържание на Мениджър News
Антония Събева, главен изпълнителен директор, „Мениджмънт Файненшъл Груп“ АД / MFG
„Най-ценният урок, който научих за времето си в бизнеса, е, че няма невъзможни неща. Има казуси, за които наистина е трудно да се намерят решения, но няма истински невъзможни такива.“
Здравко Николов, изпълнителен директор на Equinix в България
„Най-важни са клиентите, за които работиш, и колегите ти, с които се бориш за тях. Ако клиентите са технологични, изискващи, можещи да си позволят качествени услуги – бизнесът ти е технологичен и проспериращ. Ако колегите ти виждат смисъла от това да полагат усилия за такива клиенти – те се стараят и отношенията помежду им са добри.“
Константин Занков, председател на фондация Travel Mind United:
„Успехът идва, когато се осмелиш да превърнеш мисията и страстта си в професия, никога да не спираш да учиш и да се адаптираш“.
Милен Райков, съдружник „Данъци и право“, „EY България“
„Най-ценният урок, на който ме научи опитът, е да не мисля само за днес, а да инвестирам в утре. Ако искаш да си лидер на пазара, трябва да гледаш напред във времето, да знаеш какви промени предстоят, какви умения ще са нужни след години и да водиш екипа си натам.“
Поля Миланова, дизайнер и собственик на моден салон Mon Amour
„Най-ценното, което научих за 33 години в бизнеса, е, че ключът към дълготрайния успех е любовта. Когато вършиш работата си със същата отдаденост, с която си започнал – тя се предава на хората. Клиентите стават най-добрата ти реклама, а за теб е важно да им отдадеш най-висок професионализъм, искреност и качество.“
|
Ключови думи
бизнес
бизнес урок
развитие
лидери
лидерство