Business Signature БРОЙ /// Мениджър 06/2025
360° изживяване
Постигаме рекордни резултати, като надграждаме телевизионните формати на NOVA, споделят Хубена Михайлова и Виктория Гьонева, NetInfo
360° изживяване

Постигаме рекордни резултати, като надграждаме телевизионните формати на NOVA, споделят Хубена Михайлова и Виктория Гьонева, NetInfo


Трансформацията в медийната среда преодоля ва традиционните граници между телевизия, дигитални платформи и социални мрежи. В - условията на тази промяна NOVA и NetInfo излизат една крачка напред със своите 360-градусови дигитални проекти. Какво представи компанията за първи път през есенния и пролетния сезон и какво предстои, разказват Хубена Михайлова, продуктов мениджър в NetInfo, и Виктория Гьонева, мениджър ключови клиенти и PM NetInfo 360 Products.
Интересът към цялостни дигитални решения, съпътстващи телевизионното съдържание, остава висок. Как адаптирахте най-популярните си формати, за да бъдат те релевантни за аудиторията в дигитална среда?
Хубена Михайлова: 360-градусовите проекти са нашият отговор на нуждата от синергия между традиционните телевизионни формати и дигиталното съдържание. Те ни позволяват да задържим аудиторията извън традиционния ефир – с подкасти, уникално видео съдържание, livestream от Къщата на Big Brother, интерактивно гласуване в платформата NOVA PLAY и сериозно присъствие в социалните мрежи. Това показват и резултатите на подкастите „След Игрите“, „Кухнята след Ада“ и „Един Без Друг“ и дебютните дигитални продължения на Big Brother и „Като две капки вода“ – „Голямата сестра“ и „Капките Podcast“. Само през последните два сезона те постигат 177 846 770 видео гледания в YouTube, TikTok и другите социални мрежи.
Виктория Гьонева, мениджър ключови клиенти и PM NetInfo 360 Products
Какви възможности дават 360-градусовите проекти на NetInfo от търговска гледна точка?
Виктория Гьонева: Рекламодателите търсят ангажираност, измерими резултати, разпознаваемост. Тук 360-градусовите проекти носят добавена стойност – те обединяват телевизионните епизоди с уникално дигитално съдържание, което присъства на мобилното ни приложение NOVA PLAY. Залагаме на подкасти с популярни водещи, специални видеа с участниците от формата, както и целенасочено медийно покритие в цялото портфолио на NetInfo.
Кои проекти бяха водещи през есенния телевизионен сезон?
Хубена Михайлова: Есента на 2024 г. беше един от най-силните ни сезони в контекста на 360-градусовите проекти. Подкастът „След игрите“ се завърна с втори сезон и нова водеща – Ваня Запрянова, позната на феновете на „Игри на волята“ като финалистка от сезон 2. Новият сезон постигна рекорд – над 1,5 млн. гледания в YouTube. Big Brother също се завърна в ефира на NOVA след дълга пауза. Извън Къщата зрителите имаха възможност да се запознаят по-добре с участниците непосредствено след отпадането им в подкаста „Голямата сестра“. Всеки елиминиран се включваше в епизод още в изолация, което помогна да уловим автентични емоции.
Зрителите за първи път се включиха в подбора на участници в Big Brother и имаха възможност да следят Къщата в реално време. Кое беше ключовото при тези инициативи?
Хубена Михайлова: Реализирахме успешна Pre launch кампания за Big Brother, която даде възможност на зрителите да изберат последния съквартирант. Онлайн гласуването в NOVA PLAY позволи на Георги, бизнесмен от Милано, да прекрачи прага на Къщата. Потребителите на платформата можеха да се докоснат до живота вътре чрез ексклузивен livestream, излъчван всеки понеделник, седем седмици. Сумарно живото излъчване генерира над 114 хил. гледания. Направихте преход от SMS гласуване към дигитално в приложението NOVA PLAY.
Какви бяха ефектите от тази трансформация за NetInfo?
Виктория Гьонева: Досега зрителите на NOVA гласуваха с SMS-и, но през есента на 2024 г. гласуването премина онлайн чрез приложението NOVA PLAY. При всяка елиминация в Big Brother аудиторията имаше възможност да подкрепи своя фаворит еднократно. Предимство е, че e безплатно, бързо и лесно. Финалното гласуване за победител в Big Brother събра 205 хил. гласа, а през целия сезон – над 1 450 000 гласа. Продължихме през пролетта с „Един за друг“ и избор на любима двойка на публиката. Финалът се излъчваше на живо, а в последните 40 минути зрителите можеха да подкрепят една от двойките. Над 36 хил. души се включиха в последния вот. Феновете на „Като две капки вода“ също имаха възможност да гласуват през приложението. Общо за сезона имахме над 833 хил. гласа, а на финала – над 182 хил.
С какви проекти и формати допълнихте 360-градусовото дигитално портфолио през пролетния сезон на 2025 г.?
Хубена Михайлова, продуктов мениджър в NetInfo
Хубена Михайлова: Подкастът „Кухнята след Ада“ с водещ Станислав Иванов победител от петия сезон на Hell’s Kitchen, се завърна. Той ни донесе над 34 млн. видео гледания в социалните мрежи на подкаста. „Един без друг“ с водеща Денислава Велкова, участник в „Игри на волята“, зарадва аудиторията отново. Романтичният подкаст достигна над 14 млн. гледания в социалните мрежи и затвърди позицията си на един от най-успешните. Имахме дебют и с „Капките Podcast“ с водещ Борислав Захариев (Боби Турбото). Форматът с 13 епизода представи разговори с Магърдич Халваджиян, Кирил Киров – Кико, Димитър Ковачев – Фънки, Димитър Рачков, Герасим Георгиев – Геро и Васил Василев – Зуека. В последния епизод зрителите получиха достъп зад кулисите на финала чрез кадри от репетициите.
Извън подкаст съдържанието предоставяте на партньорите си и инфлуенсърска програма. Какви възможности дава тя?
Виктория Гьонева: В програмата си партнираме с Vidal Media. Работим с участници от най-гледаните риалити формати на NOVA като Денислава Велкова, Ваня Запрянова, Станислав Иванов. Това дава възможност за позициониране на брандовете чрез кампании в социалните мрежи, участие на инфлуенсърите в дигитално съдържание в сайтовете от портфолиото на NetInfo, включване в рекламни формати – тв реклами, видео, фотосесии и аутдор кампании. Брандове от различни сфери могат сериозно да повишат ангажираността и видимостта си.
|
Ключови думи
Netinfo
медии
телевизии
телевизионно съдържание
зрители
платформи