Новата визия на bTV цветнa, разчупенa и модернa

Обновяването на графичната опаковка е част от дългосрочната стратегия на медийната група за развитие

Снимки:

bTV

Новата визия на bTV цветнa, разчупенa и модернa

Новата визия на bTV цветнa, разчупенa и модернa

Обновяването на графичната опаковка е част от дългосрочната стратегия на медийната група за развитие

Новата визия на bTV цветнa, разчупенa и модернa
quotes

В началото на юли по случай 25 години от създаването си bTV Media Group представи обновена визуална идентичност на основния си канал като част от цялостната стратегия за развитие и трансформация. Новата визия е насочена към устойчивостта и перспективата на марката bTV, която вече четвърт век заема водещо място на българския медиен пазар. Обновлението има за цел да привлече по-млада аудитория, да отрази динамиката на съвременното медийно потребление и да укрепи връзката със зрителите, партньорите и рекламодателите чрез модерна визуална концепция, ефективна платформа за комуникация и ангажираност.

Новата бранд идентичност отразява характерния стил на програмите на канала и е в синхрон с най-съвременните тенденции в моушън дизайна и анимацията. Визуалната трансформация включва и редизайн на емблематичното лого на канала, като в цялостната графична визия компанията залага на модерен стил, по-наситени цветове и изразено усещане за близост до хората.

Основен елемент от логото на bTV – т.нар. „капка“ в буквата b – е изведен като цветен акцент, който превежда зрителя през разнообразното съдържание и насочва вниманието му към актуалните и предстоящите предавания. Балансираният визуален подход създава усещане за многопластовост и визионерство, които отразяват богатството и развитието на съдържанието на bTV през годините.

Визуалната концепция на обновената бранд идентичност представлява прецизно изградена система от анимации с използване на 3D елементи, динамични градиенти и характерен визуален език. Проектът за бранд позициониране, творческа концепция и изработка на графичните материали е реализиран в сътрудничество между медията и студио FourPlus, креативен партньор с опит в дизайна, анимацията и стратегическия брандинг за български и международни компании. Заснемането на видеоматериалите, част от новата визуална концепция, е осъществено в партньорство с продуцентско студио „Разказ“.

Серията имиджови клипове представя сцени от ежедневието с визуално въздействие, хумор и приятелско намигване към зрителите. С обновената си визуална идентичност bTV затвърждава стремежа си да бъде лидер в иновациите както в телевизионната, така и в дигиталната среда – чрез модерна и ангажираща комуникация с аудиторията, устойчиви инвестиции в качествено съдържание, нови технологии и млади таланти.

Промяната отразява мисията на bTV – да предлага ангажиращо и достоверно съдържание. През последното десетилетие bTV е първият избор за гледане на телевизия според хората на възраст между 18 и 54 г., участвали в национални представителни проучвания, провеждани ежегодно през съответните години от агенция „Маркет Линкс“ и „Ноема“.

В подкрепа на тези думи е и мотото на бранд кампанията за 25-годишнината на bTV „Всичко в твоя ритъм“. Тази философия е отражение на стремежа на bTV да бъде не просто източник на актуална информация и качествено забавление, а близък партньор в ежедневието на хората. 

Ралф Бартолайт, главен изпълнителен директор, bTV Media Group: bTV е мястото в ефира, където традицията среща модерността, за да информира, забавлява и свързва хората. С визия, смелост и страст продължаваме да правим това, което умеем най-добре – да създаваме съдържание. Обновяваме своята графична идентичност като естествено продължение на 25-годишната ни връзка със зрителите и стремежа да им показваме света по нов начин.

Променяме се с времето, но оставаме верни на себе си. През последните две години обновихме изцяло програмната схема на канала, представихме нови предавания, лица и формати. Сега е моментът да освежим и визията си. Гледаме към бъдещето с вяра, че ще останем иновативни и през следващите години. Защото доверието на аудиторията ни е не просто отговорност, а движеща сила и мотивация за развитие.

Жанета Дядовска, директор „Маркетинг и корпоративни комуникации“, bTV Media Group: bTV е марка, която е спечелила доверието на няколко поколения зрители и заема трайно място в съзнанието им. Хората гледат актуалните предавания, но помнят първите реклами по bTV, премиерните за страната риалити формати, хитовите български сериали, както и детски, музикални, кулинарни и други програми, оставили своя отпечатък. С всяка стъпка напред се променяме, а четвърт век е чудесен повод да обновим начина, по който изглеждаме – чрез нова, модерна визуална идентичност, която носи повече цвят, енергия и настроение.

Павел Павлов, дизайн директор, FourPlus Studio: Стратегия, дизайн и движение са в основата на цялостния визуален рефреш на bTV. От обновеното лого до завършената система за ефирна комуникация – създадохме идентичност, която изглежда съвременно, но се усеща познато. След успешния ребранд на bTV Story през пролетта на 2024 г. това е вторият ни съвместен проект с bTV Media Group. За основния канал, bTV, заложихме на изчистен и ясен дизайн – ориентиран към бъдещето, но с уважение към връзката, която зрителите изграждат с марката вече 25 години.

bTV Media Group e част от Central European Media Enterprises (СМЕ), собственост на международната PPF Group. CME управлява телевизионни станции в България, Хърватия, Чехия, Румъния и Молдова, Словакия и Словения и е една от водещите компании за медийно и развлекателно съдържание в Централна и Източна Европа. CME излъчва 47 телевизионни канала както безплатни, така и платени и достига до близо 50 милиона зрители на 6 географски пазара. CME също така притежава и управлява VOYO и Oneplay, нова платформа за видео стрийминг и телевизия на живо.