С грижа за градската среда

Успешният бизнес носи отговорността да споделя блага в името на по-доброто утре за всички, казва управителят на „Метрореклама“ Зарина Генчева

Снимки:

Юлиян Донов

С грижа за градската среда

С грижа за градската среда

Успешният бизнес носи отговорността да споделя блага в името на по-доброто утре за всички, казва управителят на „Метрореклама“ Зарина Генчева

С грижа за градската среда
quotes

Вълшебството на Коледа носи магично вдъхновение за всички, а някои избират да инвестират в емоция, време и грижа и за околните. Именно това за втора поредна година прави „Моушън артс“ ООД, известна с търговската си марка „Метрореклама“. Компанията не спира да инвестира в градската среда и тази Коледа отново украси столицата ни – ул. „Московска“, Народния театър, ледената пързалка до Орлов мост, както отново и Националната опера съвместно с фондация „Кремена и Кирил Домусчиеви“. Всичко блести в светлини, създава настроение, стопля душите и пали усмивките.

„Градската среда е домът на всеки софиянец и освен настроение тя трябва да създава усещане за стойност такава, каквато градът ни вярвам, че има. Искам да не отстъпваме в развитието на градската ни среда, защото притежаваме всичко необходимо, за да се наредим до Виена, Париж, Берлин. Средата не е само визия – тя ангажира, изисква отговорност и възпитава в култура на поведение и общуване.

Всичко това има главна роля за развитието на качествено общество, в което е нашата инвестиция за бъдещите поколения“, категорична е управляващият директор на „Метрореклама“ Зарина Генчева. Според нея хармоничната градска визия се постига с колективни и еднопосочни усилия от страна на общини, урбанисти, бизнес и граждани, а София вече е достатъчно узряла за това съчетание по подобие на най-добрите в Европа.

Традиционният проект на „Метрореклама“ за коледната украса на София не само се надгражда всяка следваща година, но е и последователна стъпка по посока на създаване на гостоприемна и вдъхновяваща градска среда. Среда с поглед към културата и изкуството в столицата чрез целенасочени инвестиции на компанията в храмовете на родната култура – Националната опера и Народния театър. Докато Операта тази година е дом на Дядо Коледа заедно с огромната му шейна с подаръци и разкошни коледни елхи, покрити с измислени и изработени от „Метрореклама“ играчки, то в основата на коледната концепция в Народния театър „Иван Вазов“ не са само празниците, но и почитта към твореца.

Освен отново блестящи елхи, горящи камини и рисуван килим, който посреща зрителите, украсата съдържа и разкошни снимки на актьорите в коледни рамки.

„Вярвам, че успешният бизнес носи отговорността да споделя блага! Инвестицията в името на всички трябва да ангажира обществено отговорните компании, защото възходящият ни път не би имал стойност, ако не правим по-красив и смислен живота и не влагаме в каузи, носещи полза за цялото общество. Да усмихваш хората си е едно малко вълшебство, но с голяма сила!“, казва Генчева.

Грижата за визията на столицата за нея е особено важна, от една страна, за да подсили празничното настроение, от друга, за да провокира хората също да отворят сърцата си, и от трета, за да възпитава в култура и да покаже, че симбиозата между външната реклама и градската среда е напълно постижима. Кауза, за която Генчева работи изключително активно в последните години. И кой знае!? Украсата на „Метрореклама“ може да вдъхнови за вълшебства не само по Коледа!