ArtVista БРОЙ /// Мениджър 01/2024

Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4

Бързо, лесно и без драми

Горещите тенденции в маркетинга, които променят правилата на играта

Автор:

Бисер Костадинов

Бързо, лесно и без драми

Бързо, лесно и без драми

Горещите тенденции в маркетинга, които променят правилата на играта

Бързо, лесно и без драми
quotes
Още по-нови технологии. Социални медии, които се развиват скорострелно. Социален, икономически, (гео)политически и еко климат. Поведението на потребителите. Всичко това (ин)директно оформя лицето на рекламата като криейтив, бизнес и индустрия през 2024 г. 71% от потребителите очакват компаниите да доставят персонализирани взаимодействия, а 76% се разочароват, когато това не се случи, сочи изследване на McKinsey & Company. Благодарение на новите технологии през тази година бизнесът все по-задълбочено ще разбира целевата си аудитория. Това ще му позволи да ѝ предлага преживявания и услуги, които отговарят максимално точно на специфичните ѝ изисквания и нужди. Изкуственият интелект (AI) ще изстреля хиперперсонализираното клиентско изживяване в неподозирани висини, като създава поведенчески модели във всеки един етап от клиентското пътуване: от запознаването с продукта през покупката до превръщането на потребителя в посланик на марката. Интегрирането на AI програми за автоматизация – от простото разпределение на наградите до управлението на чатботове, ще даде нов тласък на ефективното и многоканално ангажиране с целевата публика и всички по-студени аудитории. Все още има бизнеси, които узряв...

Достигнахте максималния брой безплатни статии!

Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.

Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg