Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Първите в бизнеса 2024
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 2 / 4
Адаптивност, иновативност и усет към детайла
Висши мениджъри на компании от Топ 20 на сектора споделят очакванията си за общия бизнес климат и перспективите за развитие на бранша през 2025 г. Публикуваме прогнозите на тези от тях, които приеха поканата ни за коментар
Адаптивност, иновативност и усет към детайла
Висши мениджъри на компании от Топ 20 на сектора споделят очакванията си за общия бизнес климат и перспективите за развитие на бранша през 2025 г. Публикуваме прогнозите на тези от тях, които приеха поканата ни за коментар
Списание МЕНИДЖЪР ви предлага 4 безплатни статии
Остават ви още
2
статии за безплатно четене.
Влезте в акаунта си, за да можете да четете всички статии на списание МЕНИДЖЪР онлайн.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
Или продължете към безплатното съдържание на Мениджър News
ТОП 20 Търговски вериги
Качество, дигитализация и индивидуален подход към всеки клиент – за мен това са трите теми, които ще продължат да водят трансформацията на нашия сектор през следващите години.
Качеството ще продължава да е най-търсено от клиентите, които ще продължават да са ценово ориентирани.
Дигитализацията е нещо, което вече не учудва никого, но за сметка на това все повече се налага като индикатор за качеството. Ние ще продължим да дигитализираме процесите вътре в екипите си и навън – към клиентите ни. През 2024 г. пуснахме няколко пилотни проекта, които се оказаха абсолютен хит. Първи въведохме К-Scan – възможността за собственоръчно сканиране на продуктите по време на пазаруване, което позволява да не се вадят на касите. С модернизациите в магазините се увеличава и броят на касите на самообслужване, които намаляват времето за пазаруване с 30%. Развиваме и стратегията за One Stop Shopping, благодарение на която клиентите имат достъп до допълнителни услуги и продукти като аптеки, готвена храна, комунални услуги, забавления за цялото семейство.
Индивидуалният подход е новата тенденция, която все повече се изисква от клиентите. Необходимо е надграждане на цялостното „клиентско изживяване“ чрез разширяване на броя и видя на услугите, които се предлагат под един покрив.
Клиентите търсят иновативни и устойчиви решения и продукти, които са с високо качество, спестяват време и усилия и едновременно с това подпомагат опазването на околната среда. Качеството означава не само асортимент, но и квалификация на персонала, непрекъснати обучения, още по-прецизни вътрешни процеси и не на последно място – устойчивост.
Секторът на модерната търговия е изключително динамичен и конкурентен. Изисква смели решения, адаптивност, иновативност, добър екип и усет към детайла.
* При съставянето на общите и секторните класации в списанието използвахме изчерпателен и прозрачен подход за събиране и анализ на информацията. Данните за компаниите са събрани от Търговския регистър, Националния статистически институт (НСИ), Сиела Инфо, индивидуалните годишни финансови отчети и докладите за дейността на компаниите, публични регистри.
Всички данни са базирани на индивидуалните финансови отчети на компаниите към 31 декември 2023 г., като информацията е актуализирана и обработена до 10 октомври 2024 г.
Класациите по приходи са направени на база приходи от оперативна дейност, което осигурява съпоставимост между участващите компании.
|
Ключови думи
Кауфланд България
търговски вериги
търговия на дребно
ритейл сектор