Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Creative Bulgaria 2023
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Ако хората не са наш партньор, ние никога няма да сме успешни
СЛАВ СОКОЛОВ - Head of Accounts, Distinkt Group
Ако хората не са наш партньор, ние никога няма да сме успешни

СЛАВ СОКОЛОВ - Head of Accounts, Distinkt Group

СЛАВ СОКОЛОВ - Head of Accounts, Distinkt Group

Нашата индустрия е изключи телно динамична и откроява нето на основни тенденции невинаги е лесен процес. Това е така, защото сферата на комуникациите се развива непрестанно, и когато четете този текст, e вероятно нещата вече да са се променили и на преден план да е излязло нещо ново. Именно в това се крие и чарът на професията – динамиката, която се обуславя от реакцията на публиките. Техните възприятия и реакции „от уста на уста“ винаги ще останат основен инструмент в PRa. Колкото и нови социални медии, платформи и други инструменти да създадем, ако хората не са наш партньор, ние никога няма да сме успешни.
• МАТЕМАТИКАТА В PR
Тук в частност говоря за все по-голямата нужда от използване на разнообразните метрики, които всички инструменти предлагат. Те са от изключителна важност за прецизирането на работата, както и за постигането на реално измерими резултати, които не само да илюстрират пред клиента свършеното от нас, но и да ни помогнат да откроим важни тенденции в комуникацията.
• КАЧЕСТВО ПРЕД КОЛИЧЕСТВО
Започвам да виждам, че все повече колеги стигат до този извод, който е мое кредо от много време – ...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
|
Ключови думи
реклама
комуникации
медии
PR
изкуствен интелект
AI