Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Creative Bulgaria 2023
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 1 / 4
Ако хората не са наш партньор, ние никога няма да сме успешни
СЛАВ СОКОЛОВ - Head of Accounts, Distinkt Group
Ако хората не са наш партньор, ние никога няма да сме успешни
СЛАВ СОКОЛОВ - Head of Accounts, Distinkt Group
Списание МЕНИДЖЪР ви предлага 4 безплатни статии
Остават ви още
3
статии за безплатно четене.
Влезте в акаунта си, за да можете да четете всички статии на списание МЕНИДЖЪР онлайн.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
Или продължете към безплатното съдържание на Мениджър News
Нашата индустрия е изключи телно динамична и откроява нето на основни тенденции невинаги е лесен процес. Това е така, защото сферата на комуникациите се развива непрестанно, и когато четете този текст, e вероятно нещата вече да са се променили и на преден план да е излязло нещо ново. Именно в това се крие и чарът на професията – динамиката, която се обуславя от реакцията на публиките. Техните възприятия и реакции „от уста на уста“ винаги ще останат основен инструмент в PRa. Колкото и нови социални медии, платформи и други инструменти да създадем, ако хората не са наш партньор, ние никога няма да сме успешни.
• МАТЕМАТИКАТА В PR
Тук в частност говоря за все по-голямата нужда от използване на разнообразните метрики, които всички инструменти предлагат. Те са от изключителна важност за прецизирането на работата, както и за постигането на реално измерими резултати, които не само да илюстрират пред клиента свършеното от нас, но и да ни помогнат да откроим важни тенденции в комуникацията.
• КАЧЕСТВО ПРЕД КОЛИЧЕСТВО
Започвам да виждам, че все повече колеги стигат до този извод, който е мое кредо от много време – да не се стараят да постигнат непременно голямо количество отразявания на конкретна новина, а търсят качеството. Както и, разбира се, къде новината е отразена, защото това също има голяма тежест.
Не очаквам да има следващо голямо „нещо“, което коренно да промени индустрията. До ден днешен използваме много от похватите на Едуард Бърнайс, защото остават работещи. Да, индустрията се развива, но няма коренно да се промени скоро. Тя е изключително гъвкава и адаптивна, каквито следва да сме и ние като професионалисти, които я практикуваме.
Навлизането на AI неминуемо ще има своето отражение и върху PR професията, както и променя цялостно живота ни. Трябва бързо да се научим да го интегрираме в ежедневната си работата, като винаги поставяме в центъра човешкия фактор, който ще си остане основна движеща сила в комуникациите, а и в живота като цяло.
|
Ключови думи
реклама
комуникации
медии
PR
изкуствен интелект
AI