Специални издания
Омниканален маркетиг и микс от реалности
Фокусът върху възвръщаемостта от инвестициите в рекламата е по-силен от всякога през 2023 г.
Комуникационните агенции се превръщат в технологични компании
ИВАН ТОТЕВ И ДИМИТЪР С. СТЕФАНОВ - творчески директори, &play
Борбата е безмилостно жестока
ИЛИЯ ГРИГОРОВ - творчески директор на gutsandbrainsDDB
Линейната телевизия остава на власт
СВЕТЛАНА ТАЧЕВА, РЪКОВОДИТЕЛ ЕКИП DATA INTELLIGENCE В „PUBLICIS GROUPE БЪЛГАРИЯ“
Поколението Z налага нови стандарти
ВЕСЕЛА АПОСТОЛОВА - главен изпълнителен директор на „Publicis Groupe България“
Зрителят на пиедестал
БОРИСЛАВ ГЕОРГИЕВ - медия директор, Argent
Интернет рекламата с най-голям ръст
ВЕРА ГЕОРГИЕВА, Media Director, БМА
Отвъд хоризонта: Приемаме AI за наш колега или губим несравними ползи
Трите водещи тренда в дигиталния маркетинг за 2023 г.
AI революцията в дигиталния маркетинг
Изкуственият интелект може да помогне за подобряване на персонализацията на рекламната кампания
Гласовото търсене печели потребителите
Боряна Великова, изпълнителен директор, IAB Bulgaria
Компаниите вече търсят цялостни технологични решения
СИЛВИЯ ЮДАКОВА - Digital Media Director, Optimum Media
Икономическата несигурност е провокатор
МИЛЕНА БОНЗАНИНИ - директор дигитални медии, „dentsu България“
НАЙ-НОВО
|
НАЙ-ЧЕТЕНИ