Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Creative Bulgaria 2023
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Борбата е безмилостно жестока
ИЛИЯ ГРИГОРОВ - творчески директор на gutsandbrainsDDB
Борбата е безмилостно жестока
 
						ИЛИЯ ГРИГОРОВ - творчески директор на gutsandbrainsDDB
 
										ИЛИЯ ГРИГОРОВ - творчески директор на gutsandbrainsDDB
			        
							
							 
								
										П рез 2023 г. реагираме на две основни тенденции в рекламата – едното (което представлява по-голяма трудност, защото сме разказвачи на истории преди всичко) е стесняващият се обхват на внимание при потребителите на традиционни и дигитални медии. Имаме все по-малко време да ангажираме реални хора и повече от всякога „борбата е безмилостно жестока“. Още повече че нагласата спрямо рекламата като вид медия е по-скоро негативна и се възприема като нещо „досадно“ и „за пропускане“. И в повечето случаи е така. Имам приятели, които буквално си плащат YouTube Premium абонамента само за да не гледат реклами. Нашата работа в случая е да се отличим достатъчно, за да спечелим внимание. Играем поне по пет партии шах едновременно, като се опитваме да спечелим и стратегически, тоест играта на шах дори не е в изцяло алегоричен смисъл.
Другата много набираща сила тенденция е използването на изкуствен интелект. Отново с негативна конотация спрямо нас, разбира се. Все повече бизнеси използват AI за стратегизиране на дигитални кампании, както и за самото им създаване. От медийно таргетиране до сегментация на потенциални клиенти изкуствен...									
										Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
ADVERTORIAL
 
								Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
 
								Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
 
								Eксперти от ЦИЕ ще анализират имотния пазар в еврозоната на конференцията „Inspire to Higher 2025“ на 31 октомври
|
 
                 
						 
						 
						 
                                     
                                     
                                     
                                     
												 
												 
												 
												 
												 
												 
												 
												 
												 
												 
												 
												 
									 
									 
									 
									 
									 
										 
											 
											 
										 
											 
											
Ключови думи
реклама
YouTube
дигитална реклама
медии
комуникации