Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Creative Bulgaria 2023
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Борбата е безмилостно жестока
ИЛИЯ ГРИГОРОВ - творчески директор на gutsandbrainsDDB
Борбата е безмилостно жестока

ИЛИЯ ГРИГОРОВ - творчески директор на gutsandbrainsDDB

ИЛИЯ ГРИГОРОВ - творчески директор на gutsandbrainsDDB

П рез 2023 г. реагираме на две основни тенденции в рекламата – едното (което представлява по-голяма трудност, защото сме разказвачи на истории преди всичко) е стесняващият се обхват на внимание при потребителите на традиционни и дигитални медии. Имаме все по-малко време да ангажираме реални хора и повече от всякога „борбата е безмилостно жестока“. Още повече че нагласата спрямо рекламата като вид медия е по-скоро негативна и се възприема като нещо „досадно“ и „за пропускане“. И в повечето случаи е така. Имам приятели, които буквално си плащат YouTube Premium абонамента само за да не гледат реклами. Нашата работа в случая е да се отличим достатъчно, за да спечелим внимание. Играем поне по пет партии шах едновременно, като се опитваме да спечелим и стратегически, тоест играта на шах дори не е в изцяло алегоричен смисъл.
Другата много набираща сила тенденция е използването на изкуствен интелект. Отново с негативна конотация спрямо нас, разбира се. Все повече бизнеси използват AI за стратегизиране на дигитални кампании, както и за самото им създаване. От медийно таргетиране до сегментация на потенциални клиенти изкуствен...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
|
Ключови думи
реклама
YouTube
дигитална реклама
медии
комуникации