Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Creative Bulgaria 2023
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Борбата за съзнанието на едно общество
PR индустрията надгражда своята роля
Борбата за съзнанието на едно общество

PR индустрията надгражда своята роля


Светът на публичните комуникации се променя с бързи темпове и това е една от атрактивните страни на тази индустрия. Независимо дали се занимавате с корпоративен, институционен, социален или кризисен PR, познаването и използването на новите инструменти и тенденции в сектора са ключови за успеха.
Ще обърна внимание на някои основни тенденции в PR , но преди това е редно да отчета разразяващата се борба за съзнанието на населението в контекста на променящия се глобален ред. Хибридната война, дезинформацията и възможността всеки (живеещ в свободна страна) да избира откъде да консумира информация, са превърнали ПР в оръжие с огромно влияние.
Една от основните функции на PR е да въздейства върху възгледите на аудиторията, като за постигането на тази цел се използват всички възможни методи, инструменти и канали. С развитието на технологиите инструментите за въздействие станаха много повече в сравнение с тези преди 10–20 години. Днес всичко е PR – от това какво споделяш в социалните мрежи до това какво говорят глобалните лидери. От това дали Илън Мъск и Марк Зукърбърг ще се бият в клетка до ежедневните послания и форми на манипулация, изречени от трибуната на парламента, или до информацията, коя...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
|
Ключови думи
PR индустрия
Twitter
Google
Meta
социални мрежи
социални медии
фалшиви новини