Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Creative Bulgaria 2023

Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4

Борбата за съзнанието на едно общество

PR индустрията надгражда своята роля

Автор:

Тодор Янев, управител на „Янев и Янев“, член на УС на Worldcom Public Relations Group

Снимки:

Getty Images

Борбата за съзнанието на едно общество

Борбата за съзнанието на едно общество

PR индустрията надгражда своята роля

Борбата за съзнанието на едно общество
quotes
Светът на публичните комуникации се променя с бързи темпове и това е една от атрактивните страни на тази индустрия. Независимо дали се занимавате с корпоративен, институционен, социален или кризисен PR, познаването и използването на новите инструменти и тенденции в сектора са ключови за успеха. Ще обърна внимание на някои основни тенденции в PR , но преди това е редно да отчета разразяващата се борба за съзнанието на населението в контекста на променящия се глобален ред. Хибридната война, дезинформацията и възможността всеки (живеещ в свободна страна) да избира откъде да консумира информация, са превърнали ПР в оръжие с огромно влияние. Една от основните функции на PR е да въздейства върху възгледите на аудиторията, като за постигането на тази цел се използват всички възможни методи, инструменти и канали. С развитието на технологиите инструментите за въздействие станаха много повече в сравнение с тези преди 10–20 години. Днес всичко е PR – от това какво споделяш в социалните мрежи до това какво говорят глобалните лидери. От това дали Илън Мъск и Марк Зукърбърг ще се бият в клетка до ежедневните послания и форми на манипулация, изречени от трибуната на парламента, или до информацията, коя...

Достигнахте максималния брой безплатни статии!

Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.

Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg