Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Creative Bulgaria 2024
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Дигиталните медии отново отчитат нарастване с двуцифрено число
Инвестициите в реклама през 2023 г. достигат 612,1 млн. лв. Българският рекламен пазар бележи 7,5% ръст през 2023 г.
Дигиталните медии отново отчитат нарастване с двуцифрено число
Инвестициите в реклама през 2023 г. достигат 612,1 млн. лв. Българският рекламен пазар бележи 7,5% ръст през 2023 г.
Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) представя данни и анализ за рекламния пазар в България през 2023 г., подготвени от Медийната комисия към БАКА, както и годишна прогноза за рекламните инвестиции за 2024, 2025 и 2026 г.
Данните предоставят оценка на нетните инвестиции в основните медийни канали и не включват инвестициите в състезаването и производството на рекламни формати.
Прогнозите за 2024–2026 г. са изготвени преди гласуването в парламента на изменението на Закона за хазарта. При следващата актуализация на данните ще бъде взето под внимание въздействието на регулацията върху рекламата на хазарт.
ПАЗАРЪТ В ЦИФРИ (*всички стойности са в млн. лева)
Макроикономическата и политическата несигурност, продължаващата война в Украйна и разпалването на нови военни огнища по света отново са предпоставки за слаба видимост през 2024 г. Очакванията за растеж са умерено оптимистични – ръст в размер на 9,2%, или 667,8 млн. лв. нетен обем на пазара.
Телевизията като медия за бърз и масов обхват запазва своята доминираща позиция с 51,8% дял от общите инвестиции. Огромният зрителски потенциал на събитията на живо, солидната инвестиция в повече местни продукции, нови филми и сериали...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Eксперти от ЦИЕ ще анализират имотния пазар в еврозоната на конференцията „Inspire to Higher 2025“ на 31 октомври
|
Ключови думи
дигитални медии
рекламен пазар