Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Creative Bulgaria 2024
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Дигиталните медии отново отчитат нарастване с двуцифрено число
Инвестициите в реклама през 2023 г. достигат 612,1 млн. лв. Българският рекламен пазар бележи 7,5% ръст през 2023 г.
Дигиталните медии отново отчитат нарастване с двуцифрено число

Инвестициите в реклама през 2023 г. достигат 612,1 млн. лв. Българският рекламен пазар бележи 7,5% ръст през 2023 г.


Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) представя данни и анализ за рекламния пазар в България през 2023 г., подготвени от Медийната комисия към БАКА, както и годишна прогноза за рекламните инвестиции за 2024, 2025 и 2026 г.
Данните предоставят оценка на нетните инвестиции в основните медийни канали и не включват инвестициите в състезаването и производството на рекламни формати.
Прогнозите за 2024–2026 г. са изготвени преди гласуването в парламента на изменението на Закона за хазарта. При следващата актуализация на данните ще бъде взето под внимание въздействието на регулацията върху рекламата на хазарт.
ПАЗАРЪТ В ЦИФРИ (*всички стойности са в млн. лева)
Макроикономическата и политическата несигурност, продължаващата война в Украйна и разпалването на нови военни огнища по света отново са предпоставки за слаба видимост през 2024 г. Очакванията за растеж са умерено оптимистични – ръст в размер на 9,2%, или 667,8 млн. лв. нетен обем на пазара.
Телевизията като медия за бърз и масов обхват запазва своята доминираща позиция с 51,8% дял от общите инвестиции. Огромният зрителски потенциал на събитията на живо, солидната инвестиция в повече местни продукции, нови филми и сериали...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
|
Ключови думи
дигитални медии
рекламен пазар