СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Creative Bulgaria 2024
Специални издания
Томаж Поредош: Аудиторията става все по-фрагментирана
Рекламите по линейната телевизия постигат 100% видимост, а BVOD ги следва с 95%. Това рязко контрастира с процента на видимост на глобалните цифрови платформи, като YouTube (21%), Instagram (11%), Facebook (8%) и TikTok (6%)
Обновена 16:45ч., 19.07.2024
Специални издания
|
Отвътре навън
Тема на броя |
Обновена 10:38ч., 21.12.2024
Йордан Божилов: Не мисля, че скоро ще се върнем към равновесно състояние
Тема на броя |
Обновена 10:37ч., 21.12.2024
Неусетният път към мрака
Тема на броя |
Обновена 10:36ч., 21.12.2024
Защо спряхме да се чуваме
Тема на броя |
Обновена 10:35ч., 21.12.2024
Динамикономиката е тук, за да остане
Бизнес |
Обновена 10:33ч., 21.12.2024
Равнопоставеност или проклятие
Специални издания |
Обновена 12:18ч., 10.12.2024
Клиентът в центъра на всичко
Специални издания |
Обновена 12:46ч., 10.12.2024
Най-добре се инвестира по време на криза
Специални издания |
Обновена 12:19ч., 10.12.2024
Трансформацията в нововъзникващите реалности
Специални издания |
Обновена 12:50ч., 10.12.2024
Ветровете в планината на бизнеса са дигитализацията и устойчивостта
Специални издания |
Обновена 12:45ч., 10.12.2024