Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Creative Bulgaria 2024
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Експертите говорят: Рекламна индустрия
Как ще изглежда рекламната индустрия през 2024 г.?
Експертите говорят: Рекламна индустрия
Как ще изглежда рекламната индустрия през 2024 г.?
AI ни прави по-продуктивни, но не задължително по-добри
Джоана Михайлова, изпълнителен директор на Interpartners
Възходът на изкуствения интелект донесе на рекламната индустрия добър инструмент за оптимизиране на ресурса. Динамиката и необятността на съдържанието, което генерираме посредством AI, има потенциала да ни направи по-бързи и продуктивни. Но не задължително по-добри. В създалата се ситуация на пренасищане с генериран криейтив индустрията ни става все по-конкурентна. Потребителят се нуждае от кратки, ясни, грабващи послания, с които се идентифицира. Нещо, което резонира с личността му и не прилича на друго вече видяно. С други думи напредъкът на технологиите носи риск от размиване на индивидуалния творчески подход и налага добро познаване на потребителските нагласи и нестандартни интегрирани решения, що се отнася до каналите на комуникация. В същото време тук стои неминуемият въпрос, касаещ авторското право и предизвикателствата, които AI носи за интелектуалната собственост.
По отношение на рекламната индустрия през 2024 г. думата, която бих използвала, е „единство“. Следващите месеци са обусловени от стремеж към умело единство на изкуствен и естествен интелект с цел оптимзир...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Eксперти от ЦИЕ ще анализират имотния пазар в еврозоната на конференцията „Inspire to Higher 2025“ на 31 октомври
|
Ключови думи
реклама
рекламна индустрия
рекламен пазар