Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Creative Bulgaria 2024
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Експертите говорят: Рекламна индустрия
Как ще изглежда рекламната индустрия през 2024 г.?
Експертите говорят: Рекламна индустрия

Как ще изглежда рекламната индустрия през 2024 г.?


AI ни прави по-продуктивни, но не задължително по-добри
Джоана Михайлова, изпълнителен директор на Interpartners
Възходът на изкуствения интелект донесе на рекламната индустрия добър инструмент за оптимизиране на ресурса. Динамиката и необятността на съдържанието, което генерираме посредством AI, има потенциала да ни направи по-бързи и продуктивни. Но не задължително по-добри. В създалата се ситуация на пренасищане с генериран криейтив индустрията ни става все по-конкурентна. Потребителят се нуждае от кратки, ясни, грабващи послания, с които се идентифицира. Нещо, което резонира с личността му и не прилича на друго вече видяно. С други думи напредъкът на технологиите носи риск от размиване на индивидуалния творчески подход и налага добро познаване на потребителските нагласи и нестандартни интегрирани решения, що се отнася до каналите на комуникация. В същото време тук стои неминуемият въпрос, касаещ авторското право и предизвикателствата, които AI носи за интелектуалната собственост.
По отношение на рекламната индустрия през 2024 г. думата, която бих използвала, е „единство“. Следващите месеци са обусловени от стремеж към умело единство на изкуствен и естествен интелект с цел оптимзир...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
|
Ключови думи
реклама
рекламна индустрия
рекламен пазар