Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Creative Bulgaria 2023
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 2 / 4
Фалшивите новини са неприятна тенденция
ГЕРГАНА ГАНЕВА - Account Manager, Site Media
Фалшивите новини са неприятна тенденция
ГЕРГАНА ГАНЕВА - Account Manager, Site Media
Списание МЕНИДЖЪР ви предлага 4 безплатни статии
Остават ви още
2
статии за безплатно четене.
Влезте в акаунта си, за да можете да четете всички статии на списание МЕНИДЖЪР онлайн.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
Или продължете към безплатното съдържание на Мениджър News
Г оляма част от следваните тенден ции в PR сектора загубиха своето влияние през последните няколко години. За сметка на това се появиха нови, които се развиват с пълна сила. Ако трябва да дам своите предположения за основните тенденции, които ще продължат своето развитие през тази година, бих споменала три неща.
На първо място, разбира се, поставям дигитализацията и автоматизацията. Технологиите всекидневно се променят, много от процесите се автоматизират и улесняват работата ни все повече и повече.
Следващата тенденция са социалните медии, които продължават да играят основна роля в нашата индустрия. И тук не говоря единствено за работата с инфлуенсъри, която отдавна е набрала своята популярност, а по-скоро за растящия стремеж на компаниите за позициониране в социалните медии. Все повече организации се фокусират върху това да изградят присъствие там, за да достигнат по-пряко и директно до своята целева аудитория.
И една неприятна, но все по-развиваща се тенденция са фалшивите новини. Като PR специалисти трябва да бъдем изключително внимателни относно фалшивите новини, които напоследък се разпространяват изключително бързо. Източниците на информация трябва да се проверяват внимателно и както в нашия екип обичаме да казваме: „Това, че една новина е на първа страница в Google, не означава, че е истина“. Изготвящите фалшиви новини стават все по- изобретателни и печелят по-голямо доверие от страна на аудиторията, а както знаем - ако една фалшива новина не бъде отразена и спряна навреме, е възможно да окаже трайни последствия върху образа на определена компания в съзнанието на хората.
Следващото голямо нещо вероятно ще е изкуственият интелект. Много хора все още се притесняват да се доверят на изкуствения интелект и да го използват, но вярвам, че той може да работи единствено в наша полза.
|
Ключови думи
фалшиви новини
медии
реклама
комуникации