Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Creative Bulgaria 2023
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Фалшивите новини са неприятна тенденция
ГЕРГАНА ГАНЕВА - Account Manager, Site Media
Фалшивите новини са неприятна тенденция

ГЕРГАНА ГАНЕВА - Account Manager, Site Media

ГЕРГАНА ГАНЕВА - Account Manager, Site Media

Г оляма част от следваните тенден ции в PR сектора загубиха своето влияние през последните няколко години. За сметка на това се появиха нови, които се развиват с пълна сила. Ако трябва да дам своите предположения за основните тенденции, които ще продължат своето развитие през тази година, бих споменала три неща.
На първо място, разбира се, поставям дигитализацията и автоматизацията. Технологиите всекидневно се променят, много от процесите се автоматизират и улесняват работата ни все повече и повече.
Следващата тенденция са социалните медии, които продължават да играят основна роля в нашата индустрия. И тук не говоря единствено за работата с инфлуенсъри, която отдавна е набрала своята популярност, а по-скоро за растящия стремеж на компаниите за позициониране в социалните медии. Все повече организации се фокусират върху това да изградят присъствие там, за да достигнат по-пряко и директно до своята целева аудитория.
И една неприятна, но все по-развиваща се тенденция са фалшивите новини. Като PR специалисти трябва да бъдем изключително внимателни относно фалшивите новини, които напоследък се разпространяват из...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
|
Ключови думи
фалшиви новини
медии
реклама
комуникации