Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Creative Bulgaria 2023

Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4

HUMAN, а не AI ще бъде следващото значимо нещо

КАТЯ ДИМИТРОВА управляващ партньор на групата „Интерпартнерс“

Автор:

Катя Димитрова

Снимки:

Личен архив

HUMAN, а не AI ще бъде следващото значимо нещо

HUMAN, а не AI ще бъде следващото значимо нещо

КАТЯ ДИМИТРОВА управляващ партньор на групата „Интерпартнерс“

HUMAN, а не AI ще бъде следващото значимо нещо
quotes
Предпочитам да говоря за ко муникационна индустрия, а не за PR. Границите пежду него и другите видове комуникации (реклама, дигитални) вече не съществува и това е ясна тенденция през последните години. Комуникациите са интегрирани, фокусът е съдържанието, а инструментите, чрез които то „живее“, не могат да бъдат ясно категоризирани като реклама или PR. Друга важна промяна е смяната на фокуса на комуникациите от страна на компаниите – от имиджови или такива за продукт или услуга, се измести върху работодателски брандове, но към днешна дата по-скоро бих го определила като „комуникация на трансформацията“. В динамичното време, в което живеем, на компаниите се налага да комуникират промени от различно естество, както и тотално преобръщане на бизнеса. Видно е, че от масови комуникации преминахме към общностни такива – в малки, но точно прицелени групи по ценности и интереси. Съзнателно поставям развитието на изкуствения интелект не на първо място – защото за комуникторите това е инструмент, а не алтернатива. Повечето от нас вече го използват активно в работата си, което ни дава бързина и гъвкавост. Следващата важ...

Достигнахте максималния брой безплатни статии!

Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.

Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg