Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Creative Bulgaria 2023
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 2 / 4
Идва решаваща година за AI
КРИСТИН СТОЯНОВ - изпълнителен директор, Metric DS
Идва решаваща година за AI
КРИСТИН СТОЯНОВ - изпълнителен директор, Metric DS
Списание МЕНИДЖЪР ви предлага 4 безплатни статии
Остават ви още
2
статии за безплатно четене.
Влезте в акаунта си, за да можете да четете всички статии на списание МЕНИДЖЪР онлайн.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
Или продължете към безплатното съдържание на Мениджър News
През 2023 г. много рекламодате ли в България започнаха да из ползват своите т.нар. 1st party данни много по-ефективно или поне да ги събират по-целенасочено. Редица наши международни клиенти имплементираха платформи тип CDP (Customer Data Platform) за събиране, сегментиране и активиране на данните от своите CRM системи и сайтове с цел създаването на по-ефективни дигитални кампании.
Благодарение на ChatGPT в момента сме в един hype cycle на тема изкуствен интелект. Всеки ден има нови платформи, нови обещания и прогнози как изкуственият интелект ще промени света. Въпреки това дори сега се вижда, че продукти, базирани върху изкуствен интелект и machine learning, имат потенциала фундаментално да променят нашия професионален и личен живот.
Следващата година ще бъде ключова за развитието на продукти, базирани върху изкуствен интелект, защото много от тези платформи все още нямат достатъчно данни, за да тренират своите модели. Тоест имат нужда от повече време. Нека не забравяме, че OpenAI използва хора за маркиране на данни (data labeling), без което ChatGPT не би могъл да функционира. Много е вероятно следващата година частично да се изяснят правила и законови рамки, касаещи изкуствения интелект. Много важен прецедент ще бъде стачката на членовете на Writers Guild of America (WGA) в САЩ, както и действията на Европейския съюз.
|
Ключови думи
реклама
медии
изкуствен интелект
AI