Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Creative Bulgaria 2023

Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4

Компаниите вече търсят цялостни технологични решения

СИЛВИЯ ЮДАКОВА - Digital Media Director, Optimum Media

Автор:

Силвия Юдакова

Снимки:

Личен архив

Компаниите вече търсят цялостни технологични решения

Компаниите вече търсят цялостни технологични решения

СИЛВИЯ ЮДАКОВА - Digital Media Director, Optimum Media

Компаниите вече търсят цялостни технологични решения
СИЛВИЯ ЮДАКОВА - Digital Media Director, Optimum Media
quotes
Тенденциите в дигиталната ре клама са различни в контекста на всеки отделен бизнес, като ще маркирам само някои от тях:  1. Все повече компании се ориентират към използването на цялостни технологични решения, които могат да дадат добавена стойност за бизнесите им на различни нива. Тези data-driven решения улесняват събирането, обработката и анализа на данни (с особен фокус върху first party) от различни източници – онлайн и офлайн, с цел както по-добра сегментация, таргетиране и проследимост на рекламните активности, така и за предвидимост на потребителското поведение. 2. Търсене на смислени начини за използването на AI инструменти и автоматизиране на процеси, се явяват като логична следваща крачка от развитието на дигиталната стратегия на компаниите без значение дали са малки или големи. 3. Отделно от тези чисто технологични тенденции, но до голяма степен и във връзка с тях, забелязваме нарастващ фокус върху програматичното Digital закупуване през платформи, които улесняват събирането, анализирането и интерпретацията на кампанийните данни.  Всяко следващо „голямо нещо“ идва без предупреждение. Със сигурност интеграци...

Достигнахте максималния брой безплатни статии!

Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.

Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg