Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Creative Bulgaria 2023
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 1 / 4
Компаниите вече търсят цялостни технологични решения
СИЛВИЯ ЮДАКОВА - Digital Media Director, Optimum Media
Компаниите вече търсят цялостни технологични решения
СИЛВИЯ ЮДАКОВА - Digital Media Director, Optimum Media
Списание МЕНИДЖЪР ви предлага 4 безплатни статии
Остават ви още
3
статии за безплатно четене.
Влезте в акаунта си, за да можете да четете всички статии на списание МЕНИДЖЪР онлайн.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
Или продължете към безплатното съдържание на Мениджър News
Тенденциите в дигиталната ре клама са различни в контекста на всеки отделен бизнес, като ще маркирам само някои от тях:
1. Все повече компании се ориентират към използването на цялостни технологични решения, които могат да дадат добавена стойност за бизнесите им на различни нива. Тези data-driven решения улесняват събирането, обработката и анализа на данни (с особен фокус върху first party) от различни източници – онлайн и офлайн, с цел както по-добра сегментация, таргетиране и проследимост на рекламните активности, така и за предвидимост на потребителското поведение.
2. Търсене на смислени начини за използването на AI инструменти и автоматизиране на процеси, се явяват като логична следваща крачка от развитието на дигиталната стратегия на компаниите без значение дали са малки или големи.
3. Отделно от тези чисто технологични тенденции, но до голяма степен и във връзка с тях, забелязваме нарастващ фокус върху програматичното Digital закупуване през платформи, които улесняват събирането, анализирането и интерпретацията на кампанийните данни.
Всяко следващо „голямо нещо“ идва без предупреждение. Със сигурност интеграцията на AI инструменти, machine learning и автоматизацията сами по себе си са достатъчна предпоставка за трансформиране на дигиталната индустрия – от създаването и разпространението на съдържание през профилирането на аудиториите до управлението и оптимизацията на рекламните активности – както от гледна точка на процеси, така и от гледна точка на платформи (TikTok e пример за това).
Разбира се, трябва да имаме предвид, че спецификите на нашия пазар – големина, покупателна способност, демографски промени, езикова принадлежност и т.н. са сериозни фактори, които видоизменят до известна степен (почти) всяка тенденция в световен мащаб.
|
Ключови думи
дигитална реклама
медии
machine learning
изкуствен интелект
AI
дигитализация