Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Creative Bulgaria 2023
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 2 / 4
Комуникационните агенции се превръщат в технологични компании
ИВАН ТОТЕВ И ДИМИТЪР С. СТЕФАНОВ - творчески директори, &play
Комуникационните агенции се превръщат в технологични компании
ИВАН ТОТЕВ И ДИМИТЪР С. СТЕФАНОВ - творчески директори, &play
Списание МЕНИДЖЪР ви предлага 4 безплатни статии
Остават ви още
2
статии за безплатно четене.
Влезте в акаунта си, за да можете да четете всички статии на списание МЕНИДЖЪР онлайн.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
Или продължете към безплатното съдържание на Мениджър News
Знаете ли какво е да изрязвате борови иглички във Photoshop? Никога няма да разберете, за щото сега всичко става с един клик. „Едни клик и готово“ е и хубава, и лоша тенденция. От една страна, low-level работата се обезценява и става супер лесна, което значи още повече стесняване на и без това изтормозения ни бранш. От друга, отваря ни се много повече време за съществени проекти. А тези проекти се забелязват лесно в морето от посредственост. Нашата индустрия се движи от абстракцията за големите идеи и конкретиката на перфектното изпълнение. Това и тази, и всяка следваща година ще си остане така.
В целия хайп около AI има много повече от пиар. Процесите ни на работа се забързват, имаме нови възможности да правим какви ли не чудесии и започваме да използваме инструменти, които ни улесняват живота. Ако някой от нас тук може да предвиди кое ще е следващото голямо нещо в индустрията, реално то нямаше да е следващото голямо нещо. Щеше да е сегашното или може би някакво такова малко или средно нещо. Иначе това с AI по-горе е доста значимо. Трябва да отбележим, че това не е следващото голямо, но глобално, комуникационните агенции все повече се превръщат в технологични компании.
|
Ключови думи
реклама
медии
AI
ChatGPT