Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Creative Bulgaria 2023

Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 2 / 4

Комуникационните агенции се превръщат в технологични компании

ИВАН ТОТЕВ И ДИМИТЪР С. СТЕФАНОВ - творчески директори, &play

Автор:

Иван Тотев и Димитър С. Стефанов

Снимки:

Личен архив

Комуникационните агенции се превръщат в технологични компании

Комуникационните агенции се превръщат в технологични компании

ИВАН ТОТЕВ И ДИМИТЪР С. СТЕФАНОВ - творчески директори, &play

Комуникационните агенции се превръщат в технологични компании
ИВАН ТОТЕВ И ДИМИТЪР С. СТЕФАНОВ - творчески директори, &play
quotes

Знаете ли какво е да изрязвате борови иглички във Photoshop? Никога няма да разберете, за щото сега всичко става с един клик. „Едни клик и готово“ е и хубава, и лоша тенденция. От една страна, low-level работата се обезценява и става супер лесна, което значи още повече стесняване на и без това изтормозения ни бранш. От друга, отваря ни се много повече време за съществени проекти. А тези проекти се забелязват лесно в морето от посредственост. Нашата индустрия се движи от абстракцията за големите идеи и конкретиката на перфектното изпълнение. Това и тази, и всяка следваща година ще си остане така.

В целия хайп около AI има много повече от пиар. Процесите ни на работа се забързват, имаме нови възможности да правим какви ли не чудесии и започваме да използваме инструменти, които ни улесняват живота. Ако някой от нас тук може да предвиди кое ще е следващото голямо нещо в индустрията, реално то нямаше да е следващото голямо нещо. Щеше да е сегашното или може би някакво такова малко или средно нещо. Иначе това с AI по-горе е доста значимо. Трябва да отбележим, че това не е следващото голямо, но глобално, комуникационните агенции все повече се превръщат в технологични компании.