Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Creative Bulgaria 2023

Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4

Краят на големите наративи

НИКОЛАЙ БОЙКОВ, изпълнителен директор на All Channels Group, член на УС на „IAB България"

Автор:

Николай Бойков

Снимки:

Личен архив

Краят на големите наративи

Краят на големите наративи

НИКОЛАЙ БОЙКОВ, изпълнителен директор на All Channels Group, член на УС на „IAB България"

Краят на големите наративи
НИКОЛАЙ БОЙКОВ, изпълнителен директор на All Channels Group, член на УС на „IAB България"
quotes
Живеем в интересни времена, в които границите между различните комуникацион ни практики се размиват все повече. Няма вече ясно разграничение между PR и дигитален маркетинг, творчески решения и реклама по начина, по който ги разглеждахме и управлявахме преди няколко години. Съвременните комуникационни тенденции в много отношения отразяват концепцията на Жан-Франсоа Лиотар за „края на големите наративи“. Той твърди, че постмодерната ера е дефинирана от отхвърлянето на „големите наративи“ или „метанаративите“, които традиционно служат за основа на нашите обществени и интелектуални структури. Лиотар предполага, че в постмодерното общество всяка „голяма история“, която преди е била приемана като истина, сега е под въпрос. В настоящия комуникационен контекст, където ставаме свидетели на борба за истинност и правдоподобност в епоха на „постистината“. Все повече хора възприемат света чрез своите индивидуални и микронаративи, като създават свои собствени реалности или „истини“. Това засяга и комуникационната индустрия, в която диференциацията на аудиториите и въпросът за автентичността са все по-налож...

Достигнахте максималния брой безплатни статии!

Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.

Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg