Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Жената е
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Лоялност и взаимно доверие
Мария Карабойчева, съдружник и ССО в Proper Media
Лоялност и взаимно доверие
Мария Карабойчева, съдружник и ССО в Proper Media
Тя е ангажиран, принципен и креативен професионалист, който работи с мисия и избира партньори, с които да гради истински и трайни успехи, а не просто краткосрочни сделки. Умее да продава емоция, цени същността на всеки бизнес и има способността да я улови и превърне в уникална, нестандартна и разпознаваема история.
Пропър Медия е дигитална агенция, която превръща присъствието в чисти резултати. Вече над 15 години помага на бизнеси да генерират повече продажби, да привличат повече клиенти и да изградят разпознаваемост, която остава.
Как се променя вашата работа през последните години? Кои тенденции стоят зад тези промени?
Динамиката е голяма през последните години, особено след пандемията. Всичко се движи с пълна сила, а ни е нужно да вървим редом до него. Първо бързо се наложи да пренастроим нашите клиенти, че от физически трябва да продават онлайн – затова създадохме магазини на бизнесите им в интернет. Малко след това с луда сила се появи TikTok и започнахме да работим с клиентите си в тази посока. Докато всички започнаха да приемат добре идеята за заставане пред камера, се появи и изкуственият интелект и отново следва пренастройка. Вярвам, че е за добро обаче!
В условията на постоянен...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
|
Ключови думи
онлайн продажби
TikTok маркетинг
изкуствен интелект
ангажиращо съдържание
информационен шум
етични граници
лоялност и доверие
бизнес ниши
отказ от клиенти
маркетинг тенденции