Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Жената е
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 1 / 4
Клиентът ни се чувства най-уверен пред клиентите си
Мария Карабойчева, съдружник и ССО в Proper Media
Клиентът ни се чувства най-уверен пред клиентите си
Мария Карабойчева, съдружник и ССО в Proper Media
Списание МЕНИДЖЪР ви предлага 4 безплатни статии
Остават ви още
3
статии за безплатно четене.
Влезте в акаунта си, за да можете да четете всички статии на списание МЕНИДЖЪР онлайн.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
Или продължете към безплатното съдържание на Мениджър News
Тя е ангажиран, принципен и креативен професионалист, който работи с мисия и избира партньори, с които да гради истински и трайни успехи, а не просто краткосрочни сделки. Умее да продава емоция, цени същността на всеки бизнес и има способността да я улови и превърне в уникална, нестандартна и разпознаваема история.
Пропър Медия е дигитална агенция, която превръща присъствието в чисти резултати. Вече над 15 години помага на бизнеси да генерират повече продажби, да привличат повече клиенти и да изградят разпознаваемост, която остава.
Как се променя вашата работа през последните години? Кои тенденции стоят зад тези промени?
Динамиката е голяма през последните години, особено след пандемията. Всичко се движи с пълна сила, а ни е нужно да вървим редом до него. Първо бързо се наложи да пренастроим нашите клиенти, че от физически трябва да продават онлайн – затова създадохме магазини на бизнесите им в интернет. Малко след това с луда сила се появи TikTok и започнахме да работим с клиентите си в тази посока. Докато всички започнаха да приемат добре идеята за заставане пред камера, се появи и изкуственият интелект и отново следва пренастройка. Вярвам, че е за добро обаче!
В условията на постоянен информационен шум какво е ключово за привличането на вниманието на потребителите?
Ключовото е създаването на стойностно, ангажиращо съдържание – нещо, в което ние смятаме, че сме най-добри. Винаги работим в посоката, в която клиентът ни се чувства най-уверен пред клиентите си.
Как определяте вашите етични граници?
При нас винаги е работело едно – лоялност и взаимно доверие. От самото създаване на нашата компания та до днес ние следваме нашата ценност – работим с един бизнес в бизнес ниша, – така нашите клиенти получават лоялност и сигурност. Изграждаме взаимно доверие, защото те ни доверяват най-ценното от бизнеса си и ние отвръщаме със същото! Това и печели голяма част от нашите клиенти още на първата ни среща.
Има ли компании или сектори, с които не бихте работили?
Има, да – например казината са един сектор, който не бихме могли да работим и обслужваме. Иначе често се случва да отказваме, просто усещаме, че нещата няма да вървят гладко, и предпочитаме да не работим този клиент.
Ако трябва да изберете саундтрак на вашия офис – песен, с която да мотивирате и вдъхновявате служителите, коя бихте избрала?
Imagine – John Lennon.
Playlist
1. Bohemian Rhapsody – Queen
2. Billie Jean – Michael Jackson
3. What a Wonderful World – Louis Armstrong
4. Imagine – John Lennon
5. Like a Prayer – Madonna
|
Ключови думи
онлайн продажби
TikTok маркетинг
изкуствен интелект
ангажиращо съдържание
информационен шум
етични граници
лоялност и доверие
бизнес ниши
отказ от клиенти
маркетинг тенденции