Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Жената е

Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 1 / 4

Клиентът ни се чувства най-уверен пред клиентите си

Мария Карабойчева, съдружник и ССО в Proper Media

Снимки:

Юлиян Донов

Клиентът ни се чувства най-уверен пред клиентите си

Клиентът ни се чувства най-уверен пред клиентите си

Мария Карабойчева, съдружник и ССО в Proper Media

Клиентът ни се чувства най-уверен пред клиентите си
quotes

Тя е ангажиран, принципен и креативен професионалист, който работи с мисия и избира партньори, с които да гради истински и трайни успехи, а не просто краткосрочни сделки. Умее да продава емоция, цени същността на всеки бизнес и има способността да я улови и превърне в уникална, нестандартна и разпознаваема история.

Пропър Медия е дигитална агенция, която превръща присъствието в чисти резултати. Вече над 15 години помага на бизнеси да генерират повече продажби, да привличат повече клиенти и да изградят разпознаваемост, която остава.

Как се променя вашата работа през последните години? Кои тенденции стоят зад тези промени?

Динамиката е голяма през последните години, особено след пандемията. Всичко се движи с пълна сила, а ни е нужно да вървим редом до него. Първо бързо се наложи да пренастроим нашите клиенти, че от физически трябва да продават онлайн – затова създадохме магазини на бизнесите им в интернет. Малко след това с луда сила се появи TikTok и започнахме да работим с клиентите си в тази посока. Докато всички започнаха да приемат добре идеята за заставане пред камера, се появи и изкуственият интелект и отново следва пренастройка. Вярвам, че е за добро обаче!

В условията на постоянен информационен шум какво е ключово за привличането на вниманието на потребителите?

Ключовото е създаването на стойностно, ангажиращо съдържание – нещо, в което ние смятаме, че сме най-добри. Винаги работим в посоката, в която клиентът ни се чувства най-уверен пред клиентите си.

Как определяте вашите етични граници?

При нас винаги е работело едно – лоялност и взаимно доверие. От самото създаване на нашата компания та до днес ние следваме нашата ценност – работим с един бизнес в бизнес ниша, – така нашите клиенти получават лоялност и сигурност. Изграждаме взаимно доверие, защото те ни доверяват най-ценното от бизнеса си и ние отвръщаме със същото! Това и печели голяма част от нашите клиенти още на първата ни среща. 

Има ли компании или сектори, с които не бихте работили?

Има, да – например казината са един сектор, който не бихме могли да работим и обслужваме. Иначе често се случва да отказваме, просто усещаме, че нещата няма да вървят гладко, и предпочитаме да не работим този клиент. 

Ако трябва да изберете саундтрак на вашия офис – песен, с която да мотивирате и вдъхновявате служителите, коя бихте избрала?

Imagine – John Lennon.

Playlist

1. Bohemian Rhapsody – Queen

2. Billie Jean – Michael Jackson

3. What a Wonderful World – Louis Armstrong

4. Imagine – John Lennon

5. Like a Prayer – Madonna