Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Жената е

Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4

Музикалният подпис на марката

Звуковото брандиране е ритъмът, който движи маркетинга напред

Музикалният подпис на марката

Музикалният подпис на марката

Звуковото брандиране е ритъмът, който движи маркетинга напред

Музикалният подпис на марката
quotes
Както визуалната идентичност, така и звуковото брандиране са създадени, за да отличат марката от конкурентите, добавяйки още едно човешко сетиво в маркетинг комуникацията – слуха. Звуковият брандинг (sonic branding, audio branding, sound branding, acoustic branding, music branding) представлява разработването на цялостна стратегия, която използва различни звуци и музика, чрез които марката да бъде представена, разпозната, запомнена от целевата аудитория и дори от най-широката публика. Според AudacyInc реклами с елементи на звуково брандиране водят до 17% увеличаване на разпознаваемостта на марката и 6-процентно нарастване на намерението за покупка. Често звуковият брандинг се бърка с джингъла (jingle), който безспорно играе важна роля в този тип комуникация. Както логото е градивният елемент на визуалния брандинг, така и джингълът е по-малкият елемент от голямото цяло, наречено аудиоидентичност. Освен джингли (фонова музика и/или музикални теми и вариации, използващи се системно) звуковото брандиране включва още музикално лого (кратка и отличителна мелодия или звуков сигнален елемент, използващ се за въвеждане и/или завършване на радио- и телевизионна реклама, видео, друг медиен актив); глас на марката (вид на гласа и интонаци...

Достигнахте максималния брой безплатни статии!

Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.

Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg