Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Жената е 2024
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 1 / 4
Алгоритмите не могат да заместят емпатията
Силвия Чапарова Алексиева, маркетинг директор, Sofia Ring Mall
Алгоритмите не могат да заместят емпатията
Силвия Чапарова Алексиева, маркетинг директор, Sofia Ring Mall
Списание МЕНИДЖЪР ви предлага 4 безплатни статии
Остават ви още
3
статии за безплатно четене.
Влезте в акаунта си, за да можете да четете всички статии на списание МЕНИДЖЪР онлайн.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
Или продължете към безплатното съдържание на Мениджър News
Как ще се промени вашата работа в бъдеще? Колко голяма част от нея ще бъде поверена на технологиите?
С развитието на технологиите работата ми със сигурност ще претърпи промени. Въпреки че те могат значително да подобрят ефективността и да автоматизират част от процесите, вярвам, че трябва да бъдат използвани разумно и с премерен подход. Част от задачите ми вероятно ще бъдат улеснени чрез нови инструменти и системи, но също така смятам, че елементът на човешкото присъствие и емоция остава незаменим. Например при взаимодействие с хора нито един алгоритъм или софтуер не може да замести истинската емпатия и разбиране, които само човек може да предложи.
Как тези промени ще се отразят върху потребителите?
Умереното интегриране на технологии може да подобри качеството на услугите и да осигури по-бързо и лесно обслужване за потребителите. От друга страна, прекомерната автоматизация може да доведе до липса на персонален подход, който много клиенти ценят. Затова моят стремеж е да намерим баланс – да използваме технологиите за улеснение на процесите, но в същото време да запазим топлия и личен елемент в комуникацията с клиентите. В крайна сметка потребителите търсят не само ефективност, но и истинска връзка с хората, с които работят.
Подкрепяте редица благотворителни кампании. Как подбирате каузите, зад които заставате?
Винаги се стремя да подкрепям проекти, които имат реален, дългосрочен ефект върху живота на хората. За мен е важно тези инициативи да бъдат насочени към социални, образователни или здравни въпроси, които променят не само настоящето, но и бъдещето на общностите. Често се ръководя и от лични преживявания и убеждения – каузи, които докосват лично сърцето ми, винаги са на преден план, когато правя избор.
GAME ON: Ако имахте неограничени възможности да създадете кампания, с която да насочите вниманието на обществото към нещо, което намирате за наистина важно, върху какво бихте се фокусирали и защо? Какъв би бил подходът ви?
Бих се фокусирала върху кампания, насочена към психичното здраве и емоционалното благополучие на хората. Силно вярвам, че в днешния динамичен и често стресиращ свят грижата за психичното здраве е нещо, което заслужава сериозно внимание. Кампанията би се основавала на изграждане на подкрепяща общност, предоставяне на достъп до ресурси и информация, както и на насърчаване на хората да говорят открито за емоциите и предизвикателствата си. Бих използвала комбинация от технологии за информираност и социални събития за свързване на хората, но отново с фокус върху човешкия контакт и взаимопомощ.
Tя е... част от екипа на Sofia Ring Mall от 2016 г. Има богат опит в маркетинга. Била е маркетинг мениджър на The Mall, Mall Veliko Tarnovo, Assos Capital, Attica Media Bulgaria. В настоящата си роля успешно стартира и управлява различни кампании и събития, които повишават познаваемостта на мола, трафика и лоялността на клиентите. Цени работата в екип, креативността и високите постижения. Завършила е връзки с обществеността, PR и маркетинг в Нов български университет.
Sofia Ring Mall е предпочитана дестинация за живеещите в София и посетителите на града. В него намират място стотици брандове, внимателно подбрани, така че да удовлетворят всяка нужда, независимо дали става дума за почивка, пазаруване, хранене, или забавления като скачане на батут и каране на картинг.
|
Ключови думи
маркетинг
маркетингова индустрия
технологии
Sofia Ring Mall