Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Creative Bulgaria 2023

Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 2 / 4

Следващата стъпка е да преведем рекламния бизнес в web.3

КАТЕРИНА БУЮКЛИЕВА - управляващ директор, Media Club

Автор:

Катерина Буюклиева

Снимки:

Личен архив

Следващата стъпка е да преведем рекламния бизнес в web.3

Следващата стъпка е да преведем рекламния бизнес в web.3

КАТЕРИНА БУЮКЛИЕВА - управляващ директор, Media Club

Следващата стъпка е да преведем рекламния бизнес в web.3
КАТЕРИНА БУЮКЛИЕВА - управляващ директор, Media Club
quotes

Дигиталната реклама, от една страна, не е по-различна от всяка друга медийна реклама, но, от друга страна, стъпва на инструментариум, който изисква много добра професионална подготовка. Интердисциплинарното мислене е задължително, за да може екипът да създаде работеща рекламна кампания. Важно е да се познават технологиите, да се владее метриката, да се следят навиците на много фрагментирани целеви групи и всичко това да се визуализира с много прецизно разработен творчески продукт.

Следващата стъпка е да преведем рекламния бизнес в web.3. Това са нови възможности, тъй като web3 се развива и предефинира интернет, маркетинг екипите, които желаят да възприемат новите тенденции и печеливши стратегии, ще бъдат най-добре позиционирани в този нов дигитален свят. Разбирането на токен икономиката, NFT, нюансите на децентрализираното бъдеще тласка рекламодателите да инвестират в разработването на иновативни стратегии и комуникация. Радвам се, че имаме любопитството, желанието и познанието да го направим.