Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Creative Bulgaria 2023
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 2 / 4
Следващата стъпка е да преведем рекламния бизнес в web.3
КАТЕРИНА БУЮКЛИЕВА - управляващ директор, Media Club
Следващата стъпка е да преведем рекламния бизнес в web.3
КАТЕРИНА БУЮКЛИЕВА - управляващ директор, Media Club
Списание МЕНИДЖЪР ви предлага 4 безплатни статии
Остават ви още
2
статии за безплатно четене.
Влезте в акаунта си, за да можете да четете всички статии на списание МЕНИДЖЪР онлайн.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
Или продължете към безплатното съдържание на Мениджър News
Дигиталната реклама, от една страна, не е по-различна от всяка друга медийна реклама, но, от друга страна, стъпва на инструментариум, който изисква много добра професионална подготовка. Интердисциплинарното мислене е задължително, за да може екипът да създаде работеща рекламна кампания. Важно е да се познават технологиите, да се владее метриката, да се следят навиците на много фрагментирани целеви групи и всичко това да се визуализира с много прецизно разработен творчески продукт.
Следващата стъпка е да преведем рекламния бизнес в web.3. Това са нови възможности, тъй като web3 се развива и предефинира интернет, маркетинг екипите, които желаят да възприемат новите тенденции и печеливши стратегии, ще бъдат най-добре позиционирани в този нов дигитален свят. Разбирането на токен икономиката, NFT, нюансите на децентрализираното бъдеще тласка рекламодателите да инвестират в разработването на иновативни стратегии и комуникация. Радвам се, че имаме любопитството, желанието и познанието да го направим.
|
Ключови думи
Web.3
дигитализация
реклама
медии