Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Creative Bulgaria 2023
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
В търсене на ниша
Има куп провали, но продължава
В търсене на ниша

Има куп провали, но продължава


При традиционна телевизия спадът за сметка на стрийминг услугите продължава. 56% от американците – най-големият пазар в света – вече залагат на стрийминга. Освен това FAST моделът (Free Ad-Supported Streaming, безплатен стрийминг чрез реклами) очевидно е работещ, защото има все повече ползватели. Това е съвсем закономерно от гледна точка на рекламодателите, защото предлага нишови потребители, които са много трудно достижими. Това е и единственият нов модел за монетизация, който работи. Спорадично има опити за спонсорирано съдържание или краудфъндинг на различни телевизионни проекти.
Намаляването на броя хора, които гледат традиционна телевизия, е важно и за рекламодателите – те трябва да решат накъде да насочат кампаниите си.
Според данните на eMarketer времето пред тв екран през 2021 г. е било 3 часа и 17 минути, а през 2023 г. ще бъде 2 часа и 51 минути. За същия период увеличението на времето, прекарано пред устройство, свързано със стрийминг платформа, е нараснало с 38%.
Идеята за намиране на правилната ниша е като търсенето на алхимиците – има куп провали, но продължава. Quibi избухна в годините на пандемията, сега вече го няма. Crunchyroll, услуга специфично за аниме феновете, не спира да върви нагоре. В момента има 5...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
|
Ключови думи
аниме
стрийминг
телевизия
анимация