Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Жената е 2023

Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4

Зарина Генчева

Управляващ директор на „Метрореклама“

Снимки:

Юлиян Донов

Зарина Генчева

Зарина Генчева

Управляващ директор на „Метрореклама“

Зарина Генчева
Зарина Генчева, управляващ директор на „Метрореклама“
quotes
Зарина Генчева е управляващ директор на „Метрореклама“, основател и председател на УС на Транспортната индоор и аутдоор рекламна асоциация (ТИАРА) – представител на българския outdoor рекламен бизнес в международната асоциация за външна реклама FEPE International. Успехът на един изобретател зависи от редица фактори, сред които уникалността и стойността на неговото изобретение, според Зарина Генчева. „Целта на външната реклама е повече хора да получават и усвояват информация, която да ги подтиква към действие. Идеите и технологиите са неизчерпаеми и непрекъснато залагаме на комбинацията от стандартно и нестандартно планиране на представянето на клиента в мрежата на „Метрореклама“. Например, използвайки архитектурата на дадена метростанция, ние сме я превръщали във футболно игрище, а влакчето в космически кораб.“ „Мoушън Артс“ ООД присъства на пазара за външна реклама в България от 26 години и се идентифицира с утвърдената търговска марка МЕТРОРЕКЛАМА. Водещата outdoor компания предлага голямо разнообразие от възможности за реклама на територията на големите градове в цялата страна, по Републиканската пътна мрежа, на територията на Софийското метро, магазините от веригите „Билла“ и ...

Достигнахте максималния брой безплатни статии!

Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.

Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg