Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Creative Bulgaria 2023
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 1 / 4
Зрителят на пиедестал
БОРИСЛАВ ГЕОРГИЕВ - медия директор, Argent
Зрителят на пиедестал
БОРИСЛАВ ГЕОРГИЕВ - медия директор, Argent
Списание МЕНИДЖЪР ви предлага 4 безплатни статии
Остават ви още
3
статии за безплатно четене.
Влезте в акаунта си, за да можете да четете всички статии на списание МЕНИДЖЪР онлайн.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
Или продължете към безплатното съдържание на Мениджър News
За да привлекат аудитория и за да са конкурентни на стрийминг платформите, много български телевизи онни канали и продуценти инвестират в създаването на оригинални сериали, пре давания и филми, които да са уникални и привличащи вниманието на зрителите. В същото време самите телевизии предлагат свои стрийминг услуги, което дава възможност на потребителите да гледат видео съдържание онлайн по свой избор. Това, което медиите трябва да имат предвид, е възможността потребителите да получават новини и информация от различни дигитални канали. Тази тенденция е много вероятно да доведе до промени в моделите на продажба и доставяне на реклама и финансиране на самите медии.
Играчите на тв пазара все по-категорично се разделят на две основни групи: традиционната линейна телевизия, която обхваща всички видове телевизия на живо и в реално време, и нелинейната (connected, или „свързана“ телевизия), която дава възможност зрителите да гледат съдържание по свой избор, което се доставя чрез интернет, а не през кабелна, сателитна или ефирна мрежа. И ако по-зрялото население все още предпочита линейната, то по-младите поколения се ориентират все повече към свързаната. Тя от своя страна дава нови и далеч по-сериозни предимства за брандовете и техните рекламни послания за това как да достигнат по-успешно до своите аудитории. Преди всичко това е възможността за прецизното таргетиране и персонализирането на съдържанието и рекламите. Това е така, защото удоволствието от свързаната телевизия изисква идентифициране с личен профил, а това дава възможност да се комбинират данните за това какво гледа потребителят с неговия демографски профил, геолокация, език или тип устройство.
"Съчетаването на силата на телевизията с възможностите на дигиталния маркетинг определено променя играта".
От друга страна, на хоризонта вече стоят виртуалната и добавената реалност. Те имат потенциал да променят начина, по който хората консумират телевизионно съдържание. Чрез тях може да се създаде по-осезаемо и интерактивно изживяване, което може да бъде използвано в области като игрите, филмите и рекламата.
|
Ключови думи
телевизия
медии
реклама
комуникации