Шампионатът по бокс за жени и девойки започва в Пловдив

В Пловдив се провежда Държавен личен шампионат по бокс за жени и девойки. Домакин на състезанието е пловдивският боксов клуб "Ботев", а състезанието е в боксовата зала на стадион "Христо Ботев".
Над 130 състезателки от над 30 спортни клуба от цяла България са подали заявки за участие. Очаква се на ринга да излязат най-силните български боксьорки.
За пловдивските клубове играе световната шампионка Станимира Петрова. През 2015 г. тя се състезава от пловдивският боксов клуб "Пловдив 98" с председател и личен треньор на състезателката Александър Христов, пише БГНЕС.
В шампионата ще участва и Венелина Поптолева – световна шампионка при девойки за 2013 г., израснала като състезател в пловдивският клуб "Ботев" и състезаваща се към момента от НСА. Финалите са в събота.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
ЕС изготвя рамка за пълно спиране на руските газови доставки
ЕС |Тръмп замразява над 2 млрд. долара финансиране на „Харвард“, след като университетът отхвърли исканията му
Политика |Белият дом призовава Европа да направи избор между технологиите на САЩ и Китай
Технологии |Финансовият министър: Никога не сме били по-близо до еврозоната
Политика |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Доналд Тръмп: Зеленски споделя вината за жертвите на войната
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата икономика: Сингапур обяви края на глобализацията и очаква нова по-лоша ера
Бизнес |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |Цитат на деня
Цитат на деня |На днешната дата, 15 април. Рождениците днес
На днешната дата |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.