Новата bTV Plus платформа - модерен дизайн, персонално изживяване и свобода на всеки екран

Новата bTV Plus платформа - модерен дизайн, персонално изживяване и свобода на всеки екран

bTV Media Group представя обновената платформа за отложено гледане bTV Plus, която вече е активна за потребителите. С новата визия и технологични подобрения, bTV Plus превръща любимите актуални и развлекателни предавания, сериали и новинарски емисии от ефира на bTV в съдържание, достъпно навсякъде и до 30 дни след излъчване - независимо дали се гледа на телевизор, телефон или таблет.

Цялостният редизайн и разширени функционалности включват нова уеб версия на btvplus.bg с обновен интерфейс, съобразен с актуалните UX/UI тенденции и нуждите на потребителите; мобилно приложение с интуитивен дизайн, оптимизиран за различни устройства с iOS и Android; ТВ приложение за операционни системи Android, адаптирано за големи екрани и с фокус върху лесната навигация и качественото потребителско изживяване.

С модерната си визия и интуитивна навигация, платформата btvplus.bg позволява на потребителите лесно и бързо да откриват желаното съдържание. bTV Plus ще предлага разширени възможности за персонализация и още по-добро потребителско изживяване, включително регистрация за по-удобен и индивидуален достъп, персонализирани предложенията според предпочитанията, известия при публикуване на нови епизоди от любими предавания и сериали. В допълнение предстои въвеждането на нови интерактивни функционалности и елементи на геймификация, които ще направят преживяването в платформата още по-ангажиращо и забавно.

„Потребителите свикнаха да търсят незабавен достъп и разнообразие на платформите, които използват. Затова и развиваме bTV Plus като мултиплатформена услуга. Целта ни е непрекъснато да подобряваме удобството при консумацията на съдържание извън телевизионния ефир, като предоставяме пълната свобода зрителите да гледат там, където и когато им е най-удобно“, казва Борислав Чоранов, ръководител на отдел „Дигитална трансформация“ в bTV Media Group.

„Новата среда на bTV Plus отговаря както на очакванията на зрителите, така и на съвременните тенденции в дигиталната сфера. Всеки може да следи любимото си съдържание по начина, който най-добре отговаря на неговото ежедневие“, споделя Зоя Василева, ръководител „Дигитални продажби“ в bTV Media Group.

bTV Media Group развива своите услуги с фокус върху потребителите и се утвърждава като лидер в изграждането на дигитални платформи, насочени към информираност, забавление и съдържание за свободното време. Дигиталната екосистема на медийната група обхваща 7 уебсайта, посветени на ключови за обществото теми, собствени подкаст формати, стрийминг платформата VOYO, както и изцяло обновената платформа за отложено гледане bTV+.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Навици за постигане на висока емоционална интелигентност
Министерството на обраната предлага военното обучение да излезе от класните стаи
Тръмп може да се позове на закон за извънредно положение, за да изпрати армията в американски градове
Франция потъна в още по-дълбока политическа криза. Какво предстои?
Пореден случай: Бившият директор на руското издателство "Правда" загина след падане от прозорец