Нова версия на българската платформа за онлайн магазини увеличава оборота на търговците
Българската софтуерна компания Mirchev Ideas представи новата седма версия на своята платформа за онлайн магазини Summer Cart. Версия 7.0 залага на уникалното присъствие в Интернет и включва цял набор от иновативни идеи в сферата на уеб дизайна и маркетинга: Мултимедийно мега меню, 360-градусов изглед на продукти, съхраняване на постоянни и изоставени колички, експресна поръчка без регистрация и др. Тяхното предназначение е да увеличат продажбите на българските онлайн търговци с над 30%.
Мултимедийно мега меню (МММ) позволява на търговците да съчетават продукти и категории, снимки, видео материали, рекламни банери, слогани, лога на брандове, т.е. практически всякакво съдържание в главната навигация на сайта. Според създателите на софтуера комбинациите от елементи в Мултимедийното мега меню надхвърлят 7.5 милиона! На практика това означава, че онлайн магазините на Summer Cart ще имат неповторим дизайн и интересно, впечатляващо излъчване, което да ги отличава в очите на купувачите. Заедно с „Мултимедийно мега меню“ в онлайн магазина има и „Дизайн редактор“, чрез който цветовата схема на сайта се променя лесно и интуитивно от Административната област на е-магазина.
Актуалните проучвания на навиците на онлайн купувачите показват, че над 50% от посетителите в онлайн магазините не завършват поръчките си. За да се конвертира този огромен процент в реални продажби, в платформата Summer Cart са добавени търговските инструменти „Изоставени колички“ и „Постоянни колички“. Първият дава възможност за анализ на причините за прекъсване на процеса на покупка и последващ контакт с клиента с цел повторното му привличане, което на практика превръща изгубените клиенти в спечелени клиенти. „Постоянните колички“ са доказано ефективен маркетингов подход за увеличаване на продажбите чрез запазване на съдържанието на количката при всяко последващо посещения на онлайн магазина.
„В резултат от тестове, които проведохме с фокус група от наши клиенти с богат опит в онлайн търговията, новите ключови подобрения могат да доведат до повече от 30% ръст в оборота на е-магазините“, казва Георги Мирчев, управител на Mirchev Ideas. „Новостите в Summer Cart за пореден път имат една основна цел – да генерират повече продажби в българските онлайн магазини чрез първокласен дизайн на световно ниво и най-съвременни търговски похвати, които досега не бяха предлагани на българския онлайн търговец. ", добави той.
Черешката на тортата в новата версия Summer Cart 7.0 са 360-градусовият продуктов изглед и асиметричната галерия. Предлагането на 360-градусов изглед на продуктите, който добавя високо ниво на реализъм към предложенията в онлайн магазина, е изключително модерна възможност и според изследванията може да увеличи продажбите с над 20%. Напълно в тон с модерния изглед на Summer Cart 7.0 са „асиметричната галерия“ и „безкрайната галерия“, които привличат и задържат вниманието на потребителя чрез засилено визуално въздействие.
Електронните магазини, които продават в САЩ, Великобритания, Русия и Турция, вече имат възможност да предлагат плащане през някои от най-големите и популярни платежни системи като Google Wallet, Amazon Payments, Yandex Money и др.
Summer Cart 7.0 предлага и директна интеграция с трите най-големи куриерски фирми в Турция. Нововъведенията в Summer Cart 7.0 надхвърлят 50 и дават на онлайн търговците „по-умна“ и по-многослойна платформа, която може да бъде настроена да работи и при най-специфичните условия на продажба.
Summer Cart 7.0 предлага и специализирано решение за търговците на едро - Business-to-Business инструменти, които позволяват продаване на консигнация или с отложено плащане, проследяване на всички постъпления и задължения от контрагенти, гъвкаво ценообразуване според групата на контрагентите, издаване на фактури с индивидуален дизайн. Благодарение на тези специфични Business-to-Business възможности Summer Cart 7.0 може да изпълнява функциите и на складова програма.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.