Германски регулатор постави под специален надзор Deutsche Bank след срив в ИТ системата на Postbank

Германски регулатор постави под специален надзор Deutsche Bank след срив в ИТ системата на Postbank

Федералният орган за финансов надзор на Германия (BaFin) е изпратил специален представител в Deutsche Bank, за да наблюдава обслужването на клиентите в нейните подразделения Postbank и DSL Bank след неотдавнашен срив на ИТ системата, съобщава MarketWatch.

Postbank е имала проблеми при присъединяването си към ИТ системата на Deutsche Bank, в резултат на което хиляди клиенти на банката са загубили достъп до сметките си. През септември BaFin разкритикува Deutsche Bank за "сериозни нередности" в обслужването на клиентите.

Специалният представител на регулатора ще се съсредоточи върху това да гарантира, че исканията на клиентите на банката се обработват без забавяне, и ще остане там, докато не постигне това, заяви говорител на BaFin пред Dow Jones.

"Неговата роля е да гарантира, че банката бързо и изцяло ще се справи с ограниченията в обслужването на клиентите в Postbank и DSL Bank", заяви регулаторът.

Говорител на  пък обясни, че Postbank вече е постигнала напредък в намаляването на времето за обработка на клиентските заявления.

"Ще работим в тясно сътрудничество с органа за финансов надзор и неговия представител, за да отговорим възможно най-бързо на очакванията на регулаторите и на клиентите, които се сблъскват с неудобства", каза говорителят на  Deutsche Bank.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ