Новото портфолио Mastercard Touch Card™ на Алианц Банк България прави банкирането достъпно и за незрящи

Новото портфолио Mastercard Touch Card™ на Алианц Банк България прави банкирането достъпно и за незрящи

Алианц Банк България представи на специално събитие новото си портфолио банкови карти Mastercard Touch Card™ за по-достъпно и по-удобно банково изживяване за клиентите си. С иновативните карти се докосваме до новия начин на мислене в дигиталната икономика и до една специална кауза – подобряване на достъпността до финансови услуги за незрящи потребители.  

Благодарение на специалната Mastercard Touch Card™ форма пластиките разполагат с уникален тактилен прорез, който улеснява различаването на дебитни и кредитни карти само чрез едно докосване. 

„В Алианц България през последните години на фокус е осигуряването на достъп до финансови услуги за хора в неравностойно положение. Във всички наши офиси обслужваме глухи клиенти чрез жестов превод, а за клиентите със зрителни затруднения създадохме брайлови брошури. В унисон с тази политика създадохме нови банкови карти със специална форма, подходящи за незрящи хора“, заяви Йоанис Коцианос, председател на Изпълнителния комитет на Алианц България. 

„Нашата дългосрочна цел е да предоставим на клиента сигурност и устойчивост за бъдещето. За нас е удоволствие да представим новите карти, които имат специално отношение към хората с различни потребности и подпомагат приобщаването им в обществото“, коментира Георги Заманов, главен изпълнителен директор на Алианц Банк България.  

Новото портфолио Mastercard Touch Card™ карти е още една стъпка в дългогодишния стремеж на Алианц Банк България да адаптира услугите си спрямо потребностите на клиентите си и да подкрепя самостоятелността им.  

Дизайнът им изобразява елементи от логото на бранда в динамично движение, което отразява силната връзка между екипа на Алианц Банк България и клиентите. Новите карти съчетават достъпността с модерния естетически вид и осигуряват оптимална функционалност на клиентите със зрителни затруднения. С тази иновация банката потвърждава своята социална отговорност и фокус към приобщаващото банкиране. 

„Радвам се, че Алианц Банк България с новото портфолио Mastercard Touch Card™ карти предприема реални стъпки към по-достъпно банкиране, което не просто улеснява ежедневието на хората, но създава по-широка култура на тяхното приобщаване. Убедени сме, че финансовите услуги трябва да се адаптират към нуждите на всеки клиент, който се е доверил на банката. Удобството, сигурността и функционалността са важни, но за нас е от съществено значение да предоставим решения, които да накарат хората да се чувстват уверени и независими в своя финансов избор. Именно затова разработваме иновации като тази, защото те променят ежедневието, а също и възприятието за банкиранетo в съвременния свят“, заяви Ваня Манова, мениджър на Mastercard за България, Северна Македония, Албания и Косово.  

Алианц Банк България е сред първите в страната, които въвеждат Mastercard Touch Card™ картите и използват пластики от рециклирана пластмаса – в изпълнение на дългогодишната социална стратегия на банката за приобщаване и подкрепа на независимостта на хората с различни потребности. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стана ясно за кого са „изчезналите“ 780 гласа от изборите през октомври 2024 г.
Мъск подкрепи излизането на САЩ от НАТО, нарече външният министър на Полша "дребно човече"
Светът на парите: Акциите на Tesla са на червено, откакто Мъск отиде във Вашингтон
Зеленски се надява на практически резултати от срещата в Саудитска Арабия
Тръмп обяви, че ще удвои митата върху канадските метали до 50%
Украйна удари Подмосковието с най-мащабната досега атака с дронове
Страхове от стагфлация тресат американските пазари
Пазарната капитализация на американските технологични гиганти се срина със 750 млрд. долара