Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Застрахователната компания на MFG работи под името Инстинкт и вече привлече своите първи 20 хил. клиенти

Застрахователната компания, част от групата на MFG, която придоби лиценз за общо застраховане от КФН на 9 февруари 2023-а г., оперира под бранда Инстинкт като ЗД Инстинкт ЕАД.
В момента продуктите на Инстинкт – защита на кредити и защита на кредитни карти, се предлагат на настоящи и потенциални клиенти през търговската мрежа на вече съществуващите кредитни дружества на групата (Изи Асет Мениджмънт, Вива Кредит, Аксес Файнанс), като клиентите на компанията надхвърлят 20 000. Следващите продукти, които Инстинкт предстои да предложи на пазара, са свързани със защитата на дома и защитата при пътуване.
Изпълнителни директори на дружеството са Евгени Бенбасат и Петър Дамянов, на които е възложена ключова роля в стратегическото позициониране на новата застрахователна компания, в разработването и лансирането на продукти и услуги, в разгръщането на нови канали за дистрибуция и продажби, в цялостното изграждане на организацията като бизнес процеси, както и при изграждането нейната идентичност с новаторски, смел и различен подход към пазара.
Евгени е професионалист с дългогодишен опит в развиването на бизнеси от начална фаза с богато портфолио от успешни компании зад гърба си като AIG Life, Achieve Global, UBB MetLife и др. Последно е бил на позиция изпълнителен директор в ДЗИ, където заедно с екипа си превръща ДЗИ Живот в пазарен лидер за последните три години. Има бакалавърска степен по икономика от УНСС и магистърска степен по маркетинг от City University of Seattle, Сиатъл, САЩ.
Петър Дамянов заема длъжността на главен финансов директор (CFO) на MFG от 2016-а г. Притежава магистратура по „Финанси и статистика“ от University of Paderborn, Германия, както и бакалавърска степен по „Международен бизнес и мениджмънт“ от Dickinson College, Пенсилвания, САЩ. Дамянов е финансов експерт с дългогодишен банков и застрахователен опит, като преди да се присъедини към екипа на MFG е част от ръководството на Алфа Банка – клон България (понастоящем част от Юробанк България АД), заемайки позицията на финансов директор, a в продължение на 8 години отговаря за инвестиционната стратегия на MetLife България.
Снимка: Петър Дамянов
Aмбициите на ЗД Инстинкт надхвърлят вече разработените 7 европейски пазара на останалите дружества в групата на MFG. През октомври компанията ще стартира продажби с партньорска мрежа от брокери, туристически агенции и др., които са извън собствената търговска мрежа и клиентската база на групата на MFG, и ще
потърси и по-висок сегмент клиенти, а през онлайн канала си за продажби – клиенти, преимуществено ползващи технологии през компютър, телефон или друго устройство.
Компанията е фокусирана върху иновиране на различни и непознати решения на съществуващи вече продукти в обхвата на предоставения лиценз, които са уникални за българския застрахователен пазар.
„Заявката ни е значително да подобрим застрахователните практики откъм бързина, гъвкавост, адаптивност, удобство, прозрачност. Работата ни ще бъде доказателство за това и не се съмняваме, че клиентите ни бързо ще станат посланици на промяната, която носим в себе си.“, споделя Евгени Бенбасат, изпълнителен директор на ЗД Инстинкт ЕАД. “Застраховането в България остава силно неразбрано, тромаво, бавно. Искам да работим така, че децата ми да се гордеят с професията на баща си и мисията, която застраховането изпълнява в обществото”.
Снимка: Евгени Бенбасат
“Принадлежността ни към голяма група ни дава увереност и стабилност на пазара и нужната висока капиталова адекватност, с която да гарантираме доверието на своите клиенти”, допълва Петър Дамянов, изпълнителен директор на ЗД Инстинкт ЕАД.
Смелата бранд идентичност на Инстинкт, отличителна за българския застрахователен пазар, е плод на колаборацията на компанията с водещата творческа агенция Wunderman&Thompson. Зад името на застрахователя, предложено от агенцията, стои разбирането, че интуицията ни насочва, когато трябва да вземем решение, а застраховката винаги е правилното решение. Героят в логото на Инстинкт, който тепърва ще заживее свой живот в пространството, пък е вдъховен от червената панда, която символизира късмет.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
IKEA купува сграда в Манхатън за 213 милиона долара за нов магазин в САЩ
Компании |Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
Наука и Здраве |Financial Times: Компаниите на Мъск преживяват силно текучество на управленски и инженерен персонал
Компании |МААЕ: Няма непосредствена опасност за Запорожката АЕЦ
Свят |МРРБ към Терзиев: За трите забавени проекта са констатирани нередности в документите
Политика |Бойко Борисов предлага да се закрие ДАИ
Политика |България започва нов сондаж за природен газ в Черно море
Политика |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |Зеленски: Положението в Запорожката АЕЦ е критично
Свят |От 8 октомври ще санкционират търговците, които вдигат цените необосновано
България |Обратно изтичане на мозъци: 85 известни учени от САЩ са се преместили на работа в Китай от 2024 г.
Свят |Едно от пет работни места в туризма ще останат незаети в Европа през следващото десетилетие
Свят |Федералното правителството на САЩ спря работа
Политика |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.