Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Пощенска банка финализира сделката по придобиване на дейността на Алфа Банк България
Пощенска банка, с юридическо име „Юробанк България“ АД, успешно финализира сделката по придобиване на дейността на Алфа Банк България. С подписаното днес юридическо споразумение двете банки направиха последната стъпка към своето сливане. От този момент те интегрират своя дългогодишен опит на българския пазар, ресурс и експертиза, за да предложат висококачествено обслужване, персонално отношение и модерни банкови продукти на своите клиенти. Сделката бе финализирана в съответствие с българското законодателство и след получаване на необходимите одобрения от компетентните органи, посочват от Пощенска банка.
Двете финансови институции ще работят обединени под търговската марка „Пощенска банка“, създавайки една от водещите банки в страната.
Пощенска банка става четвъртата банка в България по размер на отпуснати кредити и привлечени депозити, с активи от над 6.3 млрд. лева, широка клонова мрежа в цялата страна и значителна клиентска база в сегментите банкиране на дребно и корпоративно банкиране.
„Днес поставяме основите на една по-силна универсална банка, с по-широка клонова мрежа и капитал, който ще ни позволи бъдещ растеж. Това е ключов етап за Пощенска банка в затвърждаването на позицията ни в динамичния банков сектор в страната. Притежаваме нужните умения и подходящ екип, за да удовлетворим и най-взискателните очаквания на нашите клиенти. Те са двигателят на всичко, което правим през последните 25 успешни години. С обединението ние свързваме и продължаваме всички силни страни на двете банки. Така създаваме синергия, която ще послужи като основа за постигане на устойчива рентабилност“, коментира г-жа Петя Димитрова, главен изпълнителен директор и председател на УС на Пощенска банка.
Оперативното сливане, ребрандиране на придобитите офиси на Алфа Банк България и всички произтичащи от това промени ще се случат поетапно. Операционните системи, продукти и услуги на Алфа Банк България, включително платформите за интернет банкиране, ще бъдат уеднаквени с тези на Пощенска банка. След оперативното сливане клиентите на банката ще могат да използват всички офиси, специализираните центрове, банкоматите и модерните онлайн платформи за банкиране на Пощенска банка, както и една унифицирана Тарифа, Общи условия и Лихвен бюлетин. На www.postbank.bg клиентите могат да открият всички промени, които засягат условията и таксите по използваните от тях продукти и услуги.
Повече информация и отговори на всички въпроси, свързани с придобиването на Алфа Банк България, клиентите ще могат да получат чрез обаждане на горещата линия за въпроси, на тел. 0700 16 222, както и от експертите във всеки клон на двете банки.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.