Пощенска банка финализира сделката по придобиване на дейността на Алфа Банк България

Пощенска банка финализира сделката по придобиване на дейността на Алфа Банк България

Пощенска банка, с юридическо име „Юробанк България“ АД, успешно финализира сделката по придобиване на дейността на Алфа Банк България. С подписаното днес юридическо споразумение двете банки направиха последната стъпка към своето сливане. От този момент те интегрират своя дългогодишен опит на българския пазар, ресурс и експертиза, за да предложат висококачествено обслужване, персонално отношение и модерни банкови продукти на своите клиенти. Сделката бе финализирана в съответствие с българското законодателство и след получаване на необходимите одобрения от компетентните органи, посочват от Пощенска банка.

Двете финансови институции ще работят обединени под търговската марка „Пощенска банка“, създавайки една от водещите банки в страната.

Пощенска банка става четвъртата банка в България по размер на отпуснати кредити и привлечени депозити, с активи от над 6.3 млрд. лева, широка клонова мрежа в цялата страна и значителна клиентска база в сегментите банкиране на дребно и корпоративно банкиране.

„Днес поставяме основите на една по-силна универсална банка, с по-широка клонова мрежа и капитал, който ще ни позволи бъдещ растеж. Това е ключов етап за Пощенска банка в затвърждаването на позицията ни в динамичния банков сектор в страната. Притежаваме нужните умения и подходящ екип, за да удовлетворим и най-взискателните очаквания на нашите клиенти. Те са двигателят на всичко, което правим през последните 25 успешни години. С обединението ние свързваме и продължаваме всички силни страни на двете банки. Така създаваме синергия, която ще послужи като основа за постигане на устойчива рентабилност“, коментира г-жа Петя Димитрова, главен изпълнителен директор и председател на УС на Пощенска банка.

Оперативното сливане, ребрандиране на придобитите офиси на Алфа Банк България и всички произтичащи от това промени ще се случат поетапно. Операционните системи, продукти и услуги на Алфа Банк България, включително платформите за интернет банкиране, ще бъдат уеднаквени с тези на Пощенска банка. След оперативното сливане клиентите на банката ще могат да използват всички офиси, специализираните центрове, банкоматите и модерните онлайн платформи за банкиране на Пощенска банка, както и една унифицирана Тарифа, Общи условия и Лихвен бюлетин. На www.postbank.bg клиентите могат да открият всички промени, които засягат условията и таксите по използваните от тях продукти и услуги.

Повече информация и отговори на всички въпроси, свързани с придобиването на Алфа Банк България, клиентите ще могат да получат чрез обаждане на горещата линия за въпроси, на тел. 0700 16 222, както и от експертите във всеки клон на двете банки.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Франция оправда блогърите, които твърдяха, че Бриджит Макрон е мъж със сменен пол
Британска суперяхта за 80 млн. паунда изгоря за 5 часа в елитния френски курорт Сен Тропе
Производителят на медицинските роботи da Vinci открива завод за 42 млрд. евро в Първомай
Джейми Даймън с остро послание към Европа: Вие губите!
Украйна ще получи от Германия оръжейни системи с далечен обсег на действие до края на юли
Неизвестно за известните: The Doors дават името, а Ерик Клептън е първият клиент на най-музикалното кафене в света
Времето: Топло и слънчево, но следобед ще се заоблачи
Националният съвет на "Продължаваме промяната" обсъжда внасяне на вот на недоверие наесен