Рекламодатели повишават 20 пъти бюджетите си за Facebook

Рекламодатели повишават 20 пъти бюджетите си за Facebook

След като наскоро Facebook отчете ръст на потребителите, които надхвърлиха половин милиард, сега социалната мрежа може да се похвали и с ръст на рекламата. За последната година приходите от реклама в една от най-популярните мрежи за общуване са нараснали десет пъти, сочат данни, цитирани от Bloomberg.

Някои рекламодатели са повишили заделените си бюджети за реклама в социалната мрежа с близо 20 пъти и дори повече, съобщава финансовия директор на Facebook. А само преди две години рекламодателите експериментираха с участията си в сайт.

Сред едни от най-известните клиенти на Fcaebook са Coca-Cola,  JPMorgan Chase & Co. и Adidas. Продажбите на Facebook могат да достигнат 1,4 млрд. долара през тази година, в сравнение с 700-800 млн. долара през изминалата, коментират експерти.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Турски криптоизмамник, осъден на над 11 000 години затвор, е открит мъртъв в килията си тази сутрин
Target възприема нов маркетинг подход за колаборацията си с Woolrich
„Политико“: България проучва възможности за изключение от американските санкции срещу „Лукойл“
На днешната дата, 2 ноември. Рождениците днес
Пентагонът е дал зелена светлина за предоставяне на „Томахоук“ на Украйна. Решението е в ръцете на Тръмп
Уолстрийт смята, че токенизацията ще промени световните пазари. Сега е ред на златото
10 признака, че сте в капана на токсична връзка - Част 1
Шефът на Razеr: Подгответе се изкуственият интелект да промени всичко в гейминг индустрията