Японската компания за марката Jim Beam трупва запаси от американско уиски в Европа, готви се за търговска война

Японската компания за марката Jim Beam трупва запаси от американско уиски в Европа, готви се за търговска война

Японската компания Suntory, която притежава марката за бърбъна Jim Beam, трупа запаси от американско уиски в Европа и се подготвя за глобални търговски войни, съобщава Wall Street Journal.

„Японският производител на бърбън Jim Beam се подготвя за нарастващия риск от глобални търговски войни, като трупа запаси в Европа, като обмисля внос на повече британски скоч в региона и промяна на фокуса на продажбите си в Съединените щати“, се казва в публикацията. Според изданието тези действия ще помогнат на компанията да се предпази от най-лошите последствия и по-високи тарифи в Европа, както и да се предпази от възможна обратна реакция на някои ключови пазари.

Американските производители на уиски бяха въвлечени в търговската война през 2018 г., след като Доналд Тръмп в първия си мандат наложи мита върху стоманата и алуминия. Той се позова на националната сигурност като причина, твърдейки, че вносът на метал вреди на способността на страната да произвежда собствените си оръжия, танкове и самолети. ЕС отговори с мита върху редица американски продукти, избрани заради емблематичния им статут като американски износ и за да притисне политиците в републиканските и колебаещите се щати.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Епизодите на „екстремно топене“ ускоряват загубата на лед в Арктика
Boeing иска отмяна на правилата за емисии, за да продаде още 35 товарни самолета 777F
Тактики за справяне с пасивно-агресивни хора
Времето: Посрещаме астрономическата зима със слънце на запад и дъжд на изток
КЗП състави над 30 акта за нарушения за необосновано повишаване на цените
Ето защо директната поща заслужава да е част от маркетинговата ви стратегия
На днешната дата, 21 декември. Рождениците днес
Ценовият индекс на храните в България продължава да расте, сочат данни на ДКСБТ