Villeroy & Boch завърши придобиването на Ideal Standard

Villeroy & Boch завърши придобиването на Ideal Standard

Една от най-големите водещи световни марки за керамични продукти, германската Villeroy & Boch завърши процеса по придобиване на всички компании на Ideal Standard Group, след одобрението на сделката от всички антитръстови институции. Така тя ще се нареди сред най-големите производители на продукти за баня в Европа, с над 13 000 служители, с глобална производствена и дистрибуторска мрежа.

Производителята на санитарна керамика и арматура в Европа, Близкия Изток и Северна Африка Ideal Standard, който има завод и в Б ългария ще бъде интегрирана като отделна част от групата на Villeroy & Boch Group. Обединената компания ще запази своите брандове за вбъдеще.  Метлах ще остане централа на Villeroy & Boch Group, а Ideal Standard ще продължи да се управлява от Брюксел.

Съставът на Управителния съвет на Villeroy & Boch AG остава същия под ръководството на Габи Шуп (Gabi Schupp), Главен изпълнителен директор. Ян Петер Тевес ще продължи да ръководи бизнеса на Ideal Standard и ще рапортува на Габи Шуп.

„Придобиването на Ideal Standard е най-голямата сделка от такъв тип в историята на Villeroy & Boch. Интеграцията ще ни позволи да бъдем по-гъвкави в една постоянно предизвикателна пазарна среда, да работим в синергия и да положим основите на бъдещ печеливш растеж“, коментира  Андреас Шмид, председател на Надзорния съвет на Villeroy & Boch AG.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изненадващ ход: Путин се е обявил за "нулево" обогатяване на уран от Иран
Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Времето: Слънчево с температури до 37 градуса
Как да подлъжете нервната си система да се успокои, когато сте стресирани на работа?
Брюксел планира нов данък за големите компании, за да увеличи бюджета на ЕС
Как да превърнем големите бизнес моменти в траен импулс на марката?