Pierre Fabre за по-добър живот

Pierre Fabre за по-добър живот

Pierre Fabre за по-добър живот

Стратегията ни е да се фокусираме върху онкодерматологията и редките заболявания, казва генералният мениджър на компанията в България Томас Процайло. Той става част от екипа през 2004 г. като медицински представител. Развитието му в компанията продължава като регионален мениджър, мениджър ефективност на продажбите и мениджър на бизнес звено Pierre Fabre* в Полша. След това се премества като директор на бизнес звено в Русия. Процайло е магистър по фармация от Ягелонския университет в Краков. Има и магистратура по бизнес администрация от Икономическия университет в Полша.

- Pierre Fabre празнува 60 години. Какъв е пътят на успеха на компанията през тези години?

- Имаме историята на визионер, ентусиаст и филантроп, който решава да излезе извън огражденията на своята аптека, за да обслужва пациенти извън Кастр, региона Тарн и Франция. Основавайки компанията си през 1962 г., Пиер Фабр създава уникална концепция: „От здравето към красотата“. Тя предлага не само лекарства, но и клинично доказана, натурална дермо-коз­метика, която отговаря на най-високите фармацевтични стандарти. Идеята се развива през десетилетията, спазвайки принципите да надгражда и укрепва отношението си към нуждите на пациентите: „Всеки път когато се грижим за един човек, ние правим целия свят по-добър“, е нашият най-важен принцип.

Празнувайки 60-годишнината на компанията днес, отбелязваме първото лекарство, създадено от г-н Фабр през 1962 г. То все още е един от лидерите в лечението на венозна недостатъчност. Създаваме бъдещето с уважение към миналото.

Тези 60 години са и дългият път, изминат от хиляди служители, които изграждат компанията. Хората, обединени от общи ценности и амбиция, винаги са били основният актив на Pierre Fabre. В нашия български филиал имаме служители, които са от над 20 години в компанията. В централата ни те често са дори с по-дълъг стаж. Смесицата между опит и зрялост с млади ентусиазирани и креативни служители гарантира постоянен ръст и развитие на компанията. Вървим напред с уважение към човека, околната среда и бъдещите поколения. Срещаме корените на Pierre Fabre с иновациите.

- Имате отличаващ се модел на управление по отношение на собствеността. Бихте ли разказали за него?

- Структурата на собствеността е въплъщение на филантропията на Пиер Фабр. Над 80% от акциите са притежание на фондация Pierre Fabre, която е призната от френските власти за организация с нестопанска цел. Останалите акции принадлежат на служителите на компанията, хазната на Групата и членове от семейството на основателя. Какво означава това за заинтересованите страни и преди всичко за нашите клиенти и пациенти? Закупувайки продукт на Avene, Ducray, Aderma, Klorane, Rene Furterer… или всяко друго лекарство или продукт на Pierre Fabre, ние подкрепяме директно един от 30 различни благотворителни проекта.

- Откога Pierre Fabre присъства в България? Кои са най-търсените продуктови линии на нашия пазар?

- Компанията за първи път официално достига до България през октомври 1996 г. Тогава тя започва работа с договор за дистрибуция на свои продукти. През 2008 г. е създадено дъщерното дружество. В момента сме лидер на местния пазар в дермо-козметиката и оралната хигиена. Добре познати сме с Avиne Sun – комплексна гама от иновативни продукти, Triabsorb формула, Aderma Exomega – лидер в лечението на атопична кожа, Ducray – лидер за продукти против косопад и пърхот, Eludril – пълна гама на води за уста, или Elgydium – най-популярните пасти за зъби в българските аптеки.

- Какви са плановете ви за развитие в България и региона?

- Целите ни не са дефинирани в цифри и печалба. Те се измерват с броя на пациентите, на които сме успели да помогнем, лекували сме ги и сме им дали надежда за по-добър живот. Печалбите само подпомагат постигането на тези цели.

По случай 60-годишнината на Pierre Fabre за първи път представихме на българския пазар два иновативни онкологични продукта (Braftovi и Mektovi), които предоставят на пациентите най-добрата в категорията терапия на BRAF мутирал напреднал меланом и колоректален рак. Следваме държави като САЩ, Германия, Обединеното кралство – добре познати с високото ниво на здравната си система.

Тъй като и двете лекарства все още са във фаза на клинични изследвания за следващи показания, очакваме скоро да осигурим нови алтернативи на лечение.

Планираме иновации по отношение лечението на редките болести. Това е много трудна високоспециализирана област, в която има много малко пациенти, с много специфични симптоми и ограничени алтернативи за лечение.

Ще продължим да подкрепяме нашите пациенти с клинично доказани ефективни дермо-коз­метични продукти и такива за орална хигиена. Ще продължим да работим за затвърждаване на лидерството си на пазара. 60-те години експертиза със солиден фармацевтичен опит и сътрудничество със здравни специалисти са гаранция за пациентите и потребителите.

- Преди 5 години Pierre Fabre получи разрешение от ЕМА за ново лечение за рак на кожата. Как развивате онкологичните си продукти и какво е бъдещето на този вид лечение?

- Стратегията ни е да се фокусираме върху онкодерматологията и редките заболявания. Като средна по големина фармацевтична компания високата и тясна специализация е от ключово значение за осигуряване на подходящо ниво на инвестиции в научноизследователска и развойна дейност. Нашата цел е да разработим нови молекули и да осигурим модерно лечение за всички нуждаещи се пациенти. Само иновациите могат да донесат ново качество и да надхвърлят съществуващите терапевтични възможности. Потенциалът на Braftovi и Mektovi е много по-голям от съществуващите показания. Продължаващите клинични изпитвания потвърждават обещаващи перспективи. Скоро ще можем официално да съобщим добри новини.

***

Дермо-козметична лаборатория Pierre Fabre* е лидер в аптеките с марките си за кожа, коса и орална хигиена. Има повече от 9500 служители във Франция и 31 дъщерни дружества по целия свят. Приходите на компанията за 2021 г. са 2,5 млрд. евро. Pierre Fabre се грижи за подобряване на качеството на живот на хората, разработвайки иновативни решения, вдъхновени от потребителите и пациентите. Лабораторията си сътрудничи със здравни специалисти, изследователи и новатори. Фармацевтичната етика е в центъра на дейността на компанията.

*****

Благотворителност

  •  Партньорство в Централноафриканската република с носителя на Нобелова награда за мир д-р Муквеге.
  •  Подпомагане на жени, жертви на насилие, основано на пола.
  • В отговор на кризата в Ливан фондацията подкрепя 11 здравни центъра на Малтийския орден и 6 мобилни медицински звена за сирийски бежанци и ливански граждани в нужда.
  • В Субсахарска Африка фондацията провежда програми за борба с рака на кожата за хора, страдащи от албинизъм. Предоставяме безкористно адаптирана фотопротективна формула, предлагаща високо ниво на слънцезащита, използвана за местното производство на слънцезащитни кремове, разпространявани безплатно.

 Борислав Николов. Текстът е публикуван в брой 10/2022 на списание „Мениджър“, който да бъде намерен в дистрибуторската мрежа, както и онлайн в мобилното приложение ZinZin.

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Не намериха купувач за емблематичните марки водка "Столичная" и "Московская"
На днешната дата, 8 декември. Честит празник, студенти!
Германската полиция арестува 25 души от заговорническа група за държавен преврат
Комисия гласува на първо четене държавата да може да поема контрола над "Лукойл Нефтохим"
Петролът поскъпна на фона на надеждите за увеличение на търсенето в Китай*
Володимир Зеленски е личност на годината на списание „Тайм“
Компания на бившия президент на САЩ Trump Organisation бе призната за виновна за данъчни измами
Проф. Кантарджиев: Три са инфекциите, които ще са на обществено внимание декември и януари