Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Транспортните власти в САЩ събраха близо 1 млрд. долара от три авиокомпании за нередности в полети
 
                      Министерството на транспорта на САЩ обяви, че е успяло да възстанови над 900 милиона долара обезщетение на пътници от три чуждестранни авиокомпании за отменени и забавени полети по време на пандемията. Регулаторът предприе временни мерки срещу Lufthansa, KLM и South African Airways. Освен това авиокомпаниите бяха глобени с общо 2,5 милиона долара за твърде дълго изпълнение на исканията на клиентите за възстановяване на суми за билети.
Най-голямото обезщетение на американските клиенти е прибрано от Lufthansa - 775 милиона долара. Германският превозвач заяви, че забавянето на изплащането на обезщетение е причинено от безпрецедентно ниво на работа в отделите на компанията, отговорни за възстановяване на средствата на клиентите. Според авиокомпанията в разгара на пандемията броят на получените заявки на ден е бил еквивалентен на два месеца и половина работа при нормални условия. Въпреки това, след проучване на всички обстоятелства, Министерството на транспорта на САЩ глоби Lufthansa с 1,1 милиона долара за връщане на средства на клиентите твърде бавно. Според регулатора през 2020 г. това е отнело повече от 100 дни.
Със същата сума - 1,1 милиона долара, беше глобена холандската KLM, която върна 113,3 милиона долара на американските клиенти. South African Airwaysе върнала 15,2 милиона долара на пътниците по искане на властите в САЩ и ще плати глоба от 300 хиляди долара.
Още през 2021 г. Министерството на транспорта на САЩ започна мащабен одит на авиокомпаниите, за да се увери, че изпълняват задълженията си за изплащане на компенсации на клиентите в случай на отмяна на полети или значителни закъснения. През ноември 2021 г. Air Canada се съгласи да плати 4,5 милиона долара в замяна на прекратяване на разследване на Министерството на транспорта.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Лишават принц Андрю от титлите му
Свят |Apple отчете рекордни продажби и очаква силен празничен сезон, подкрепен от успеха на iPhone 17
Компании |Си Дзинпин призовава азиатските държави да поддържат веригите за доставки стабилни и да работят заедно в „бурните“ времена
Икономика |Времето: Слънцето ще разсее сутрешните мъгли
България |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Си Дзинпин призовава азиатските държави да поддържат веригите за доставки стабилни и да работят заедно в „бурните“ времена
Икономика |Китай потвърди плановете си да изпрати астронавти на Луната до 2030 г.
Любопитно |Лидерите раждат ли се, или се създават?
Лидерство |Белгия и Русия си размениха в социалните мрежи заплахи с унищожение
Свят |KoHousing променя правилата на имотния пазар
Икономика | Advertorial |На днешната дата, 31 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Времето: Слънцето ще разсее сутрешните мъгли
България |Цитат на деня
Цитат на деня |ADVERTORIAL
 
						Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
 
						Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
 
						 
                 
                			   
              	 
                         
                           
                         
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
	                       
                               
                               
                           
                               
                               
                           
                               
                              
Коментари
Няма въведени кометари.