Всеки зъб с номера си

Всеки зъб с номера си

Освен най-доброто от криейтив реклама от света, в раздела ни за маркетинг ви представяме и най-интересните кампании на БГ рекламните творци. Такъв скорошен пример е тази на агенция The Smarts в София за центъра по имплантология и естетична стоматология MedicalDent. Името й е „Всеки зъб с номера си”.

Кампанията се състои от четири красиви илюстрации. Всяка от тях е "завладяна" от зъб със стил и характер, страдащ от собствен, различен проблем. Идеята е да се подчертае основното конкурентно предимство на клиента, за който кампанията е изработена, а именно наличието на тесни специалисти, които се занимават с различни стоматологични задачи. Зъбът е показан като отделен герой, чиито конкретен проблем се нуждае от грижата на конкретен специалист. Трудна задача, но не и ако успееш да я илюстрираш правилно.

„Основното правило в рекламирането на зъболекарски клиники е да не се показват зъби. Е, да, но за какво са правилата в рекламата, ако не за да се нарушават, естествено отговорно и със стил”, коментират от агенцията.

Ето и илюстрациите на този БГ криейтив, който ще бъде използван за външна реклама и не отстъпва от високите международни стандарти. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп призова страните от НАТО да спрат да купуват руски петрол, за да наложи санкции
5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
На днешната дата, 14 септември. Кръстовден
Археолози се борят да спасят артефакти от Газа, застрашени от израелски атаки
Джо Байдън изпитва проблеми с набирането на средства за президентската си библиотека
Аржентина заплаши с мерки срещу добива на петрол на Фолклeндските острови от израелска компания
Времето: Предимно слънчево, но до вечерта идва дъжд
ИПИ: 10% от зрелостниците с резултат под "среден 3" на матурата по български и литература