Всеки зъб с номера си

Всеки зъб с номера си

Освен най-доброто от криейтив реклама от света, в раздела ни за маркетинг ви представяме и най-интересните кампании на БГ рекламните творци. Такъв скорошен пример е тази на агенция The Smarts в София за центъра по имплантология и естетична стоматология MedicalDent. Името й е „Всеки зъб с номера си”.

Кампанията се състои от четири красиви илюстрации. Всяка от тях е "завладяна" от зъб със стил и характер, страдащ от собствен, различен проблем. Идеята е да се подчертае основното конкурентно предимство на клиента, за който кампанията е изработена, а именно наличието на тесни специалисти, които се занимават с различни стоматологични задачи. Зъбът е показан като отделен герой, чиито конкретен проблем се нуждае от грижата на конкретен специалист. Трудна задача, но не и ако успееш да я илюстрираш правилно.

„Основното правило в рекламирането на зъболекарски клиники е да не се показват зъби. Е, да, но за какво са правилата в рекламата, ако не за да се нарушават, естествено отговорно и със стил”, коментират от агенцията.

Ето и илюстрациите на този БГ криейтив, който ще бъде използван за външна реклама и не отстъпва от високите международни стандарти. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Интроверт или екстроверт? Какво ще кажете за отроверт?
Учени откриха молекула, която би могла да спре развитието на Паркинсон
Зеленски вижда три начина за финансиране на покупки на ракети "Томахок", ако САЩ одобрят доставките
На днешната дата, 14 октомври. Петковден
Астрономи са заснели за първи път две черни дупки, които се въртят една около друга
Китайски квантов компютър влезе в търгвска употреба
Кристалина Георгиева: Страните по света нямат регулаторна и етична база за изкуствения интелект
СЗО: Бързо нараства антибиотичната резистентност в света