Подсъзнанието може всичко. Дайте му шанс

Когато умът му засече, рекламистът си пуска шоуто по награждаването на най-добрите рекламни творби на годината. Просто така. За вдъхновение. А може и да не е само тогава. Прави го и когато мързелът го налегне. Когато е разочарован. Или може би неопитен.
Случва се и това, но същевременно всеки уморен човек с дългогодишен опит в рекламата може да ви каже следното: в тази професия няма нищо по-трудно от това да вземеш идея. И много често това може да се избегне, ако агенцията вложи усилен труд и последва набор от правила, които водят до голямо креативно богатство.
Ние, рекламистите не сме художници. Ако Пикасо е чувствал, че творческите му сокове пресъхват, е можел да си вземе ден почивка. По принцип се смята, че специално той е бил отдаден толкова много на изкуството, че никога не си е вземал почивен ден, но все пак е имал възможност да го направи. В рекламата нямаме тази привилегия. Плаща ни се да мислим, създаваме и убеждаваме. Клиентите ни не разполагат нито с времето нито с парите да седят и да ни чакат, докато умът на криейтив директора се отблокира.
Тогава как може да се избегне проблемът с кризата на твореца? Един от сигурните начини е като се създаде определен начин, по който се работи в даден проект. Мнозина сред хората на криейтива имат план, към който се придържат стриктно. Той им помага да не достигнат до ситуацията с пресъхналия кладенец на творчеството. Или да не се трупа в тях вътрешно напрежение, от което могат да се разболеят.
Специалистите предлагат следния съвет:
- Опитвайте да записвате всичко, което знаете за продукта или услугата, независимо къде. На хартия или в електронен вариант. На бележка, залепена на стената или като скица.
- Съхранявайте всякаква информация, която смятате, че ще ви бъде полезна. Събирайте данните в компанията на колега.
- След това седнете за известно време и прегледайте всички събрани от вас данни. Пресейте ги. И после помислете за начало на идея за кампания, реклама или лозунг.
Винаги трябва да сте си осигурили време подсъзнанието ви да свърши работата. 90% от времето най-добрите идеи идват от правенето на силни изследвания и захранването им в мозъка. Той, от своя страна, ще ви възнагради за тежкия труд като свърже две привидно раздалечени и несъвместими идеи в едно гениално цяло.
Пол Шугит в advertising.about.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Палестинската автономия започва кампания в Европа за признаване на палестинската държава
Свят |Защо автоматизацията с чатботове е ключът към успеха на вашия бизнес: Преглед на възможностите и ролята на AI-Masters агенцията
Технологии | Advertorial |Петролът поскъпна на фона на обещанието на Моди, че Индия ще спре покупките на руски петрол
Енергетика |Хирон се сдобива с пръстени: Астрономи засичат рядко космическо явление
Любопитно |Министърът на финансите на САЩ намекна за удължаване на търговското примирие с Китай
Икономика |Москва предаде на САЩ 350 страници документи за убийството на президента Джон Кенеди
Свят |Ризантела: Орхидеята, която цъфти под земята
Любопитно |Свръхзареден витамин K може да помогне на мозъка да се самолекува
Наука и Здраве |На днешната дата, 16 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Палеонтолози откриха най-дългата пътека за разходки на динозаврите
Любопитно |Времето: Остава облачно, сутринта и с мъгли
България |Тръмп: Израел може да поднови боевете в Газа, ако "Хамас" не спази споразумението за прекратяване на огъня
Свят |Задържаните фалшиви пари у нас са най-много от 15 години насам
Финанси |ADVERTORIAL

Защо автоматизацията с чатботове е ключът към успеха на вашия бизнес: Преглед на възможностите и ролята на AI-Masters агенцията

GROHE Dice: когато дизайнът срещне DIY и превърне ремонта на банята в бизнес казус с бърза възвръщаемост

Коментари
Няма въведени кометари.