Ключът към доброто творческо решение
Каква е ролята на творческия директор и как се променя това, което той прави? Попитахме най-добрите и те загърбиха криейтива за сметка на искрените отговори.
Ако напишеш в google Creative Agencies, излизат почти 2 млрд. резултата. Ако добавиш и Bulgaria, резултатите стават осезаемо по-малко - “скромните” 13 млн. На фона на тези резултати обобщения се правят трудно. И за тази цел потърсихме някои от най-добрите в бизнеса:
Ангел Искрев, Мария Милушева, Марсел Леви, Павлина Бонева и Георги Златков, Цанка Крушева, Петър Кесерджиев, Ивелина Гичева, Иван Хадживеликов, Грета Колева
Те са великолепни професионалисти с огромен опит и куп награди зад гърба си. От позициите си на криейтив директори те разказват накъде се движи ролята им и как се развива рекламата и отношението ѝ с публиката.
Ролята на криейтив директорите много прилича на ролята на истинските журналисти. Да бъдат живи, да им е интересно, да гледат, да виждат, да четат, да търсят нови неща, да търсят различни идеи, да ги попиват и след това да ги използват като ги превеждат в увлекателни истории. И да знаят кое ще им свърши работа и кое - не. За да накарат хората да почувстват нещо, за да предизвикат реакция.
Creative Bulgaria е налично в мобилното приложение на списание "Мениджър" - ZinZin.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.