Един полезен маркетингов инструмент

Символът "#" преди изписване на дума в социалните мрежи се използва от години за маркиране на тема в публикация или туит. И работи. Хаштаговете, или думите с "#" отпред, са много полезни за маркетинговите специалисти, които имат задача да разпространяват обширно съдържание от името на бизнес и марки в сайтовете за споделяне. С хаштага публиката се вписва в определен поток от новини и обновления по тема.
Публикациите с хаштагове се радват на 21% по-голяма ангажираност сред публиката в социалните медии, според материал в LinkedIn на Хардийп Гровър - брандинг експерт на ръководна позиция в Duke Fashions (India) Limited. По думите му тази статистика е особено валидна когато хаштаговете съдържат две-три думи. "Винаги ги използвайте в актуални теми, за модерни неща", съветва той. Според него хаштаговете работят в почти всяка социална медия, но все пак има неща, които трябва да знаем за тях по отделно.
Например, Facebook поддържа неограничени възможности за изписване на хаштагове. Хаштаговете лесно се търсят в сайта - в леентата за търсене най-отгоре. В Twitter съобщението пък има 140 символа и затова то не може да съдържа много думи. Освен това в хаштаговете в Twitter не може да се включват специфични знаци като ()!'”.-;@$^€^}}>…¥~¥?'”. И за двете социални мрежи важи правилото, че най-добре се използват хаштаговете когато има актуална тема, особено ако е световна.
В Instagram може да се добавят под снимка до 30 хаштага. Когато има такива под снимките, видимостта на публикуваното изображение може да се увеличи в пъти и степента на ангажираност на аудиторията - също. В Instagram резултатите се сортират според най-новите хаштагове. Най-добре работят хаштаговете в тази socialna мрежа за организиране и участие във фотографски конкурси. С такава маркетингова активност в Instagram много марки спечелиха популярност.
В GooglePlus хаштаговете работят най-добре за показване на обновленията пред по-широка публика. Няма лимит - в публикациите може да ги слагате колкото искате. Обновленията в Google plus се получават с автоматични хаштагове - така Google предоставя достъп до съдържание, което в момента е актуално и дава повод за дискусия.
Най-добрият съвет във връзка с този инструмент за покачване на видимостта на пуликациите в социалните медии е: използвайте често срещани думи, постоянно употребявани в разговорната реч. Те са най-писаните в сайтовете, което значи че привличат възможно по-голяма аудитория, до каквато марката в социалните медии се стреми да достигне.
При цялото орязване на видимостта на публикациите в последните години, хаштаговете може да ви помогнат. Те остават сравнително полезен иструмент за маркетинг в социалните медии.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Netflix: Боксовият мач между Алварес и Крауфорд постави рекорд по гледане в XXI век
Бизнес |Румъния може да влезе в ОИСР още през 2026 година
ЕС |Урсула фон дер Лайен: Европа трябва да поеме основната тежест за своята сигурност
ЕС |Пет държави от ЕС блокираха предложението за ограничения на визите за руснаци
Бизнес |Технополис започва да приема предварителни поръчки за новите модели iPhone 17
Технологии | Advertorial |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 15 до 21 септември
Хороскоп |5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
Техники за успех |Израел започна сухопътно настъпление в град Газа
Свят |Япония е на първо място по дял на възрастните хора в страните с население над 40 милиона
Свят |Тръмп подписа указ за разполагане на Националната гвардия в Мемфис
Свят |Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж
Свят |На днешната дата, 16 септември. Рождениците днес
На днешната дата |Времето: Сутринта мъгливо, следобед - слънчево
България |ADVERTORIAL

Първата голяма конференция за финансова независимост на жените в България From Zero To Hero събира широка институционална подкрепа

Партньорът на Microsoft за 2024 г. Noventiq Bulgaria със събитие за AI агенти и киберсигурност на 25 септември в София

Коментари
Няма въведени кометари.