Warner Bros. отбелязва 20 години от емблематичния празничен филм „Elf“ с изживяване в Roblox

 Warner Bros. отбелязва 20 години от емблематичния празничен филм „Elf“ с изживяване в Roblox

Warner Bros. Motion Picture Group празнува 20 години от емблематичния празничен филм „Elf“ чрез потапящо изживяване Roblox. Активирането е направено с творческо студио Fairview Portals и разработчикът на виртуален свят Supersocial.

Потребителите в рамките на изживяването могат да сложат шапка на елф и да поемат различни роли в работилницата на Дядо Коледа, които включват "Приемач на желания", "Създател на играчки" и "Опаковчик на подаръци". В замяна на тяхната услуга играчите могат да получават подаръци и цифрови носими устройства. 

Опитът ще се разшири през следващите месеци с нови функции и изживявания. Игривото активиране може да помогне на Warner Bros. да разшири популярността на филма до нова аудитория, особено сред ключовата по-млада демографска група, предава Marketing Dive

Warner Bros. внася свежа енергия в своя популярен филм „Elf“ точно навреме за своята 20-та годишнина. Филмът на Джон Фавро от 2003 г. с участието на Уил Фарел неизменно се смята за един от най-популярните ваканционни филми на всички времена. От 1 ноември филмът беше класиран на второ място по популярност в Max - стрийминг платформата, собственост на Warner Bros. Discovery. Новото изживяване на Roblox, наречено „Работилница на Северния полюс на елфите“, може да позволи на потребителите да задълбочат връзката си с компанията, за да удължат дълголетието му.

Чрез изживяването потребителите могат да изследват свят, подобен на този във филма, и да допринесат за успеха на работилницата на Дядо Коледа, като поемат три различни роли, всяка от които има за цел да доразвие темата за общността и заедността. Играчите могат да проследяват своя колективен напредък на Clausometer и ще бъдат възнаградени с цифрови носими устройства, наред с други награди. Други заимствания от филма, които потребителите могат да очакват, ще бъдат появата на ключови герои от „Elf“, като г-н Нарвал и Леон Снежния човек.

За по-нататъшно потапяне на потребителите в изживяването, активирането съдържа музика от композитора на филма „Elf“ Джон Дебни

Освен това визуалният пейзаж черпи вдъхновение от анимационния стил на филма със стоп-моушън, като използва ефекти като тилт-шифт камера, денаситена среда и текстури, вдъхновени от материала. 30-секундният трейлър за изживяване дава на потребителите представа какво може да се изследва.

Roblox се превърна в нещо като магнит за марка през последните години, тъй като търговците се опитват да изградят по-силна връзка с по-младата потребителска база на платформата. Освен Warner Bros., търговци като Walmart и Gap са внедрили свои собствени завладяващи изживявания. Активирането на „Elf“ идва няколко месеца след като Warner Bros. Discovery преименува услугата си за стрийминг, съчетаваща HBO Max и Discovery+, на Max.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 15 юли. Имен ден празнуват Владимир, Владимира, Влади, Владо
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 14 до 20 юли
Тръмп обяви оръжие за Украйна за милиарди и заплаши Русия с мита от около 100%, ако до 50 дни няма споразумение
България е сред най-засегнатите от климатичните промени държави в Европа
Преходът към еврото вече започна: Левовите банкноти в обращение намаляват с 6% от началото на 2025 година
Върховният съд на САЩ даде зелена светлина за закриване на министерството на образованието
Великите слушатели използват три думи, за да пробият защитната черупка на събеседниците си
Годишната инфлация в България се ускори до 4.4%