Наука и Здраве

Пациентът иска услугата веднага и на добра цена

Пациентът иска услугата веднага и на добра цена

Пациентът днес иска услугата веднага и на добра цена, това каза д-р Едмонд Бинхас от Франция, президент на Edmond Binhas Groupe на управители и собственици на 70 дентални клиники и кабинети от цялата страна. Те се събраха в хотел „Калиста” в Старозагорските минерални бани. Организатор на събитието бе Асоциацията на денталните мениджъри в България, която проведе годишната си среща, наречена този път Дентален сървайвър. „Как да оцелеем по време на криза?” - това бе водещият въпрос на събитието. Своите отговори пред аудиторията даде и д-р Жози Бакиш, собственик и управител на 4 клиники в Израел и една в България.

Д-р Едмонд Бинхас допълни още щрихи от профила на съвременния пациент – импулсивен, купуващ продукти под въздействие на емоцията. В ценностната му система влизат и нови претенции - стремеж да изпита удоволствие, да бъде по-млад, по-хубав, по-здрав и то колкото се може за по-дълго време. Ето защо зъболекарят трябва да бъде по-креативен и да се адаптира към изискванията на съвременния пациент.

Зъболекарят и зъболекарският кабинет също търпят развитие. Денталният кабинет вече е малко предприятие с тежка административна натовареност. Той е в конкуренция с всички, които предлагат услуги и стоки на пациента, извън зъболечебната дейност – от търговските вериги до туроператорите. Настоящата цел на денталния мениджмънт е препозиционирането на зъболекаря от „човек-оркестър” в диригент, посочи д-р Бихас. Необходимо е осъзнаване на отговорността в собствения кабинет или делегиране на тази отговорност. Д-р Бинхас отбеляза още, че в едно непрекъснато променящо се обкръжение, стресът, свързан с управлението, е много по-голям от стреса, свързан с денталното лечение.

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ