Арестуваха двама полицаи заради изнудване

Арестуваха двама полицаи заради изнудване

Задържаха двама полицаи и техен съучастник за изнудване на мъж от Перник. Те ще бъдат привлечени към наказателна отговорност и ще бъдат задържани до 72 часа от прокуратурата. Предстои внасяне на искане за мярка за неотклонение „задържане под стража", съобщи „Дарик”.

На 14 юли мъж от Перник се оплакал в ОД на МВР, че е бил изнудван от 3 неизвестни лица, които са му заявили, че са изкупили негов паричен дълг в размер на 84 000 лв. към друго лице от същия град. Същите са отправили закани към мъжа, че ако не им предаде още същия ден половината от дълга, ще настъпят неблагоприятни събития за неговото здраве.

За нуждите на разследването мъжът е предал наличната у него сума в размер на 200 лв. Изготвени са бутафорни пачки, които са поставени в торбичка. След неколкократна смяна на мястото, около 20.00 ч. торбичката с парите е била предадена от перничанина на един от мъжете. Последвала е акция на полицията, при която са задържани тримата изнудвачи, двама от които работят в системата на МВР - единият е полицай в Група "ООР" към Шесто РУ - СДВР, а другият униформен работи към "ПСО" - СДВР.

Установени и иззети са два автомобила, с които извършителите са се предвижвали на територията на града. В задържаните са намерени 2 служебни полицейски карти и 3 радиостанции, включени и работещи на честотата на ОД на МВР - град Перник.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Изненадващ ход: Путин се е обявил за "нулево" обогатяване на уран от Иран
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Как да подлъжете нервната си система да се успокои, когато сте стресирани на работа?
Брюксел планира нов данък за големите компании, за да увеличи бюджета на ЕС
Времето: Слънчево с температури до 37 градуса
Как да превърнем големите бизнес моменти в траен импулс на марката?