Проучване на „Маркет Линкс“: bTV е най-търсената медия за информация за изборния ден на първи тур и най-предпочитаната телевизия за втори тур на местните избори

Проучване на „Маркет Линкс“: bTV е най-търсената медия за информация за изборния ден на първи тур и най-предпочитаната телевизия за втори тур на местните избори

bTV ще представи екзит пол данни за градовете София, Русе, Велико Търново, Хасково, Пловдив, Варна, Благоевград 

Експресно социологическо проучване* на агенция „Маркет Линкс“показва, че bTV е най-търсената медия за получаване на информация за изборите на първи тур. 32% от потребителите, участвали в проучването, са заявили, че най-много на 29 октомври са се доверили на bTV като източник за информация за изборния ден - независимо от типа медия, спрямо 29% за втория в проучването. 

По отношение втори тур на изборите, 38,8% от респондентите в проучването са заявили, че ще предпочетат програмата на bTV за проследяване на изборния ден на 5 ноември, спрямо 33,8% за следващата по данни телевизия в проучването.

bTV ще проследи отново изборната надпревара с качествено телевизионно отразяване и съдържание на дигиталните си платформи. Две изборни студиа в началото и в края на деня с Виктория Петрова, Златимир Йочев, Мария Цънцарова, Иван Георгиев и Лиляна Боянова, както и „Лице в лице“ с Цветанка Ризова, ще представят изборния ден не само с експертни разговори и анализи, но и през очите на гости от културния и светски живот, които ще дадат своите гледни точни за житейските и лични избори пред хората.

bTV Новините ще предложи емисии на всеки кръгъл час до обяд и допълнителни емисии в следобедните часове с водещи Полина Мечкуева, Ивайло Везенков, Виктория Готева – Димитрова, Виктория Петрова и Юксел Кадриев. С преки включвания и репортерски разкази на журналистите и кореспондентите на bTV в цялата страна, телевизията ще покаже динамиката на избирателната активност, зрителски сигнали и важните моменти от деня на вота.

bTV ще работи на балотажа отново с данни на социологическите агенции „Алфа Рисърч“ и „Маркет Линкс“ за София, Русе, Велико Търново, Хасково, Пловдив, Варна, Благоевград.

„Екипът на bTV Новините и актуалните предавания ще представи решителната битка за местна власт там, където има балотажи. Подготвили сме и тази седмица разнообразна и изпълнена със съдържание програма, за да бъдат зрителите добре информирани“ – казва Ралф Бартолайт, Главен изпълнителен директор и изпълняващ длъжността директор на отдел „Новини, актуални предавания и спорт“.

Проследяването на изборния ден на 5 ноември в ефира на bTV започва в 07:00 часа и ще приключи в 23:00 часа. Информационният поток през целия ден ще бъде отразяван и на дигиталните bTV платформи.

* Социологическо проучване на „Маркет Линкс“

Национално експресно проучване, проведено в периода 30 октомври – 1 ноември по поръчка на bTV Media Group, сред 611 български граждани на възраст 18-54.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп призова страните от НАТО да спрат да купуват руски петрол, за да наложи санкции
На днешната дата, 14 септември. Кръстовден
Археолози се борят да спасят артефакти от Газа, застрашени от израелски атаки
5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
Аржентина заплаши с мерки срещу добива на петрол на Фолклeндските острови от израелска компания
Джо Байдън изпитва проблеми с набирането на средства за президентската си библиотека
Как да се откроите в препълнените пощенски кутии на клиента?
ИПИ: 10% от зрелостниците с резултат под "среден 3" на матурата по български и литература