Ето как Heinz ще рекламира в тазгодишния Супербоул (видео)

За трети път известната марка кетчуп Heinz  се включва в Шампионската лига на рекламите - финала на Супербоул в Щатите, по време на който традиционно е най-скъпото рекламно време за годината в ТВ ефира на САЩ. Над 100 милиона американци се събират едновременно пред малкия екран, за да гледат Супербоул. 

Рекламната премиера на Heinz за 2016 г. е сюжет, в който доминират симпатични бягащи дакели. Също както KIA, тя използва присъствието на четириноги любимци в кампанията си за Супербоул 2016. "Опитахме да открием нещо простичко, визуално и забавно за комуникиране...", посочва Анселмо Рамос, криейтив директор на агенцията автор на рекламата на Heinz - агенция David в Маями. 

Ето и видеото. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Неизвестно за известните: Сладкарят Пиетро дава на света яйцата Kinder след гаф
Вратовръзката на Чарлз III на конференцията за климата - намек за разрешаването на спор между Лондон и Атина?
Уроци по мъдрост от Уорън Бъфет
На днешната дата, 2 декември. Рождениците днес
Ненаученият урок: Защо инвеститорите попадат в капана на технолегендите
Три урока от „Лабораторията за щастие“ на Харвард, които ще променят живота ви
12 кампании, въплъщаващи празничния дух на 2023 г.
McDonald's промени рецептата за Big Mac заради нарастващата конкуренция от други вериги