Ето как Heinz ще рекламира в тазгодишния Супербоул (видео)


За трети път известната марка кетчуп Heinz  се включва в Шампионската лига на рекламите - финала на Супербоул в Щатите, по време на който традиционно е най-скъпото рекламно време за годината в ТВ ефира на САЩ. Над 100 милиона американци се събират едновременно пред малкия екран, за да гледат Супербоул. 

Рекламната премиера на Heinz за 2016 г. е сюжет, в който доминират симпатични бягащи дакели. Също както KIA, тя използва присъствието на четириноги любимци в кампанията си за Супербоул 2016. "Опитахме да открием нещо простичко, визуално и забавно за комуникиране...", посочва Анселмо Рамос, криейтив директор на агенцията автор на рекламата на Heinz - агенция David в Маями. 

Ето и видеото. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

„Гугъл“ и „Епъл“ предупреждават служители с работни визи да избягват пътувания в чужбина
Шести блок на АЕЦ „Козлодуй“ ще бъде спрян ден по-рано от планираното
САЩ задържаха още един петролен танкер край Венецуела
Ценовият индекс на храните в България продължава да расте, сочат данни на ДКСБТ
Времето: Посрещаме астрономическата зима със слънце на запад и дъжд на изток
Епизодите на „екстремно топене“ ускоряват загубата на лед в Арктика
Boeing иска отмяна на правилата за емисии, за да продаде още 35 товарни самолета 777F
КЗП състави над 30 акта за нарушения за необосновано повишаване на цените