Йоахим Льов в реклама на Nivea (видео)


Победата на Германия на Световното първенство по футбол под ръководството на наследника на Юрген Клинсман - Йоахим (Йоги) Льов е повод да си припомним присъствието на Льов в известни маркетинг кампании.

Една от последните реклами с него е телевизионен клип на немския производител на козметика Nivea, завъртян в ТВ ефира на Германия през 2012 г. В него Льов посочва, че 12-ият играч на футболната арена е публиката, рекламирайки серия козметични продукти на Nivea, „които дават сила на мъжете” на достъпна цена. Слоганът на кампанията е "Wass man will" или „Какво може да иска човек/ Каквото иска човек”.

Това не е единствената реклама с активно участие на немския национален селекционер. През 2008 г. той се снима в реклама за популярния в германия туроператор Tui. Видеото показва как Льов е на почивка, но постоянно получава специално внимание с непоръчани от него подаръци като купи с плодове, хавлии веднага щом излезе от морето. Льов скромно се опитва да се възпротиви на това, обръщайки се към рецепционистка, но отговорът й е „Какви специални подаръци, г-н…?”. Тя очевидно не знае кой е.

Рекламата за Tui може да видите в линка тук, а след този текст следва и видеото с Льов за Nivea. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Германското министерство на отбраната нарече стратегията за национална сигурност на САЩ „документ за развод“
Управителят на БНБ: Държавата има опора, дори когато политиката е в криза
Зеленски: Преговорите са много близо до реален резултат
Димитър Манолов: Имаше по-добри възможности за бюджетно решение
Ръст на борсите в Европа, STOXX 600 достигна нов рекорден връх
Financial Times: Мошеници доказват с AI „автентичност“ на произведения на изкуството през застрахователи
Типове поведение, които обезсмислят титлата „лидер“
Дания недоволства от избора на Тръмп на пратеник, подкрепящ американския суверенитет над Гренландия