Йоахим Льов в реклама на Nivea (видео)
Победата на Германия на Световното първенство по футбол под ръководството на наследника на Юрген Клинсман - Йоахим (Йоги) Льов е повод да си припомним присъствието на Льов в известни маркетинг кампании.
Една от последните реклами с него е телевизионен клип на немския производител на козметика Nivea, завъртян в ТВ ефира на Германия през 2012 г. В него Льов посочва, че 12-ият играч на футболната арена е публиката, рекламирайки серия козметични продукти на Nivea, „които дават сила на мъжете” на достъпна цена. Слоганът на кампанията е "Wass man will" или „Какво може да иска човек/ Каквото иска човек”.
Това не е единствената реклама с активно участие на немския национален селекционер. През 2008 г. той се снима в реклама за популярния в германия туроператор Tui. Видеото показва как Льов е на почивка, но постоянно получава специално внимание с непоръчани от него подаръци като купи с плодове, хавлии веднага щом излезе от морето. Льов скромно се опитва да се възпротиви на това, обръщайки се към рецепционистка, но отговорът й е „Какви специални подаръци, г-н…?”. Тя очевидно не знае кой е.
Рекламата за Tui може да видите в линка тук, а след този текст следва и видеото с Льов за Nivea.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Производителят на Labubu със скок в продажбите след пускането на мини версията на играчката
Компании |Adidas повишава прогнозата за печалба благодарение на бум в продажбите на ретро маратонки
Компании |Луис де Гиндос смята настоящите нива на лихвите на ЕЦБ за „адекватни“
Финанси |Unicredit потвърди прогнозата си за годишната печалба след по-силно от очакваното тримесечие
Компании |КЗК, КЗП, КРС и „Активни потребители“ ще си сътрудничат при кампаниите „Черен петък“
Общество |Цената на златото се срина и всички се питат защо
Финанси |Русия удари с дронове детска градина в Харков
Свят |Нов транспортен коридор през Гърция, България и Румъния ще свръзва Егейско и Черно море
ЕС |Приватизация на войната: Глобалният бизнес с наемници процъфтява
Общество |Kaufland представи нова продуктова линия свежа риба и морски дарове със сертификат TÜV AUSTRIA
Компании | Advertorial |Президентът наложи вето на част от измененията в Закона за специалните разузнавателни средства
България |„Кръстниците на AI“ и публични личности настояват за спиране на развитието на изкуствения суперинтелект
Технологии |Огромна вълна преминава през Млечния път - и учените не знаят защо
Любопитно |

Коментари
Няма въведени кометари.